Експерт: команді Януковича не окупляться інвестиції у медіахолдинг Курченка

admin 23.06.2013 17:28 ПОЛІТИКА

«Захоплення» українських медіа не принесе групі, близькій до оточення Віктора Януковича, очікуваних політичних дивідендів. Таку думку в коментарі Тиждень.ua висловила директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар.

Коментуючи зміну власника в медіахолдингу UMH group, експерт зазначила, що у сприйнятті пересічних громадян інформації з видань, що входять до холдингу, це суттєвого значення не матиме.

«Це своєрідна буря в склянці води. Це буря в журналістській спільноті. Тому сказати, що в сприйнятті пересічних людей щось суттєво зміниться - це, м’яко кажучи, наївно», – зазначила вона.

«Однак, українці давно вміють читати між рядками. Ще з радянських часів вони не вірять в нав’язування їм різних схем. Це велика різниця українців від росіян. І якщо правда, що такі схеми придумують російські політтехнологи, то, думаю, що в Україні вони не спрацюють, і їх чекає чергове розчарування. Оскільки ми неодноразово бачили, як тотальна монополізація інформаційного простору не призводить до позитивного політичного результату чи рейтингів… Тому це інвестиції, які не надто окупляться в політичному вимірі для цієї команди – команди президента», – заявила Сюмар.

На її думку, значну зміну редакційної політики видань в холдингу, особливо Forbes.ua та «Корреспондент» варто очікувати вже з наступного року.

«Forbes давно є тим виданням, що дещо псувало життя сімейним олігархам, особливо тому ж Курченку, публікувавши розслідування про нього. Тому це подальша зачистка інформаційного простору від поширення інформації про таких нових українських «вундеркіндрів», які стають мільйонерами з нічого. Думаю, дуже різко змінювати редакційну політику особливо влітку немає сенсу. Після того, як всі змиряться з цією думкою (про зміну власника. – Ред.) десь з осені певні зміни відбудуться. Але основних змін варто чекати вже з наступного року», – вважає експерт, зауважуючи, що це залежатиме від тих, хто реально управлятиме холдингом.

Нагадаємо, UMH group і група Східноєвропейської паливно-енергетичної компанії (СЄПЕК) підписали угоду купівлі-продажу 98% акцій медіахолдингу. За даними джерел Тиждень.ua, вартість угоди становить $300 млн.

Як відомо, власником СЄПЕК є харківський бізнесмен, власник ФК "Металіст" Сергій Курченко, якого називають близьким до оточення президента Віктора Януковича. Курченко це заперечував.

Пізніше він пояснив, що купив 98% акцій медіахолдингу UMH group для пошуку нового напрямку для бізнесу.

UMH Group об'єднує медіапроекти в сегментах преси, радіо та інтернету в Україні та Росії. Серед найбільш відомих видань - «Кореспондент», Forbes, «Теленеделя», «Комсомольська правда в Україні», «Аргументи і факти в Україні», «Команда», «Футбол». Володіє також «Нашим радіо», «Авторадіо», «Європа Плюс», «Ретро FM», «Радіо Алла» та рядом локальних станцій. Партнерами UMH в медіабізнесі з неконтрольними частками є Ігор Суркіс (радіо «Динамо»), Геннадій Боголюбов (газета «Комсомольська правда»), група СКМ (холдинг United Online Ventures, контролюючий інтернет-портали bigmir.net, tochka.net і i.ua ).

Раніше UMH group і партнер групи Геннадій Боголюбов повідомили про продаж журналу «Фокус» компанії Vertex United одеських бізнесменів Бориса Кауфмана та Олександра Грановського.

Тиждень.ua

admin

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

ПОЛІТИКА

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат