300 років Львівській пивоварні та 300 кРОКІВ свята (ФОТО)
Традиційно на початку травня місто Львів відзначає свій День народження. Проте цього року ця подія співпала зі ще однією визначною для міста датою – у 2015 році Львівській пивоварні виповнюється 300 років. Трьохсотріччя з моменту заснування Львівської пивоварні «Львівське» почало відзначати заходом під назвою «300 кРОКІВ свята», на якому презентували оновлену пляшку пива «Львівське 1715», об’ємом 0,45 л., багато цікавих декорацій, розваг та майстер-класів у центрі пивної столиці України.
За словами директора Львівської пивоварні Олексія Олійнічука, історія міста та пивоварні тісно пов’язані між собою. «Пиво «Львівське» ввібрало в себе історію та легенди рідного міста, перетворилося з плином часу на один із символів Львова. Саме тому «Львівське» турбується про свій «дім», сприяє збереженню його історичної та культурної спадщини та збільшенню його туристичної привабливості. Із року в рік перше українське пиво реалізує багато мистецьких та розважальних проектів. Традиційне відзначення Дня міста разом із «Львівським» – яскравий тому приклад» – зазначив директор.
Захід «300 кРОКІВ» проходив на двох вулицях – Староєврейській та Братів Рогатинців. За ідеєю організаторів, гості та мешканці міста могли здійснити подорож у різноманітні історичні епохи Львова, познайомитися з його славетними субкультурами та вписати свою сторінку в літопис міста-легенди. «Оскільки цього року львівською мерією було прийнято рішення не проводити масштабні святкування, то ми вирішили провести невеликий вуличний фест . Такій формат часто проводиться в європейських містах, і цього року ми провести подібний захід у Львові», – зазначила бренд-менеджер компанії Леся Слабка.
Під час свята журналістам представили оновлену пляшку пива «Львівське 1715». За словами Лесі Слабкої, оновлюючи дизайн, компанія хотіла зробити пляшку оригінальною та стильною. «Ми намагалися створити пляшку, яка відрізняється від того, що вже є на ринку, хотіли зробити святковий дизайн, тому що є привід – трьохсотріччя пивоварні, і елементи, які на ній є, відображають сам Львів. Також, ми хотіли зробити її максимально зручною для споживання, невисокою, що є трендом на європейському пивному ринку», – зазначила бренд-менеджер компанії.
Також, одним з центральних елементів території святкування стала зона побажань, оформлена у вигляді дошки, де кожен міг привітати Львів зі святом та розповісти, за що саме його любить.
Федір Попадюк для Rionews.com.ua
Коментарі :
Додати коментар