Вантажівка Renault Magnum: які несправності виникають найчастіше



Вантажівка Renault Magnum вже багато років є досить популярною серед далекобійників. Значною перевагою цієї моделі є не надто складне технічне обслуговування. Однак деякі роботи, наприклад ремонт PLD секцій Renault Magnum євро 2, євро 3 можуть мати свої особливості. Які проблеми найчастіше виникають з вантажівкою Renault Magnum — розповідаємо в цій статті.

Діагностика та ремонт PLD секцій

Чому Renault Magnum може вийти з ладу

Найчастіше різноманітні несправності Renault Magnum виникають через використання напівсинтетичного моторного мастила. У такому випадку інтервал необхідного технічного обслуговування вантажівки скорочується вдвічі й становить 40 тисяч кілометрів.

Які проблеми найчастіше виникають з вантажівкою Renault Magnum

Вантажівки Renault Magnum відомі своєю надійністю та продуктивністю. Однак, як і у будь-якому іншому транспорті, у них також можуть виникати різні проблеми. Найчастіше у вантажівках Renault Magnum виходять з ладу такі деталі:

  • Паливний фільтр. Міняти паливний фільтр у Renault Magnum рекомендується після кожних 20 тисяч кілометрів пробігу.

  • Помпа високого тиску. Термін служби помпи високого тису зазвичай становить не більше двох років.

  • Розпилювач паливних форсунок. Цю деталь варто міняти щорічно, адже в неї регулярно потрапляють різноманітні тверді частинки та бруд.

  • Штовхачі штанг. Несправності штанг штовхачів часто виникають в холодну пору. На морозі вони можуть почати гнити, особливо якщо в автомобілі використовується неякісне масло.

  • Сапун. Також у сильні морози може вийти з ладу сапун. Ознакою несправності цієї деталі є те, що двигун ганяє масло через заливне горло.

  • Бачки опалювачів. Взимку бачки, виготовлені литим способом, стають крихкими та під час вібрації можуть лопнути.

  • Педаль акселератора. Ця деталь може вийти з ладу у разі потрапляння вологи.

  • Задній стабілізатор підвіски. Це одна з найбільш вразливих деталей підвіски. Зазвичай вона зношується через їзду по нерівних дорогах.

  • Гальмівні колодки. Вони можуть нерівномірно зношуватись, сточуватись під певним кутом. Такий дефект виникає через різні причини, найчастіше — через пошкодження супорта.

Це лише кілька прикладів можливих проблем з вантажівками Renault Magnum. Щоб їх уникнути, необхідно регулярно проводити технічне обслуговування та своєчасно виявляти несправності транспортного засобу.

Які проблеми можуть виникнути з PLD секціями у Renault Magnum

PLD секції Renault Magnum

PLD секції — це важливий елемент двигуна вантажівки Renault Magnum, який відповідає за подання палива у камеру згоряння. Зазвичай ця деталь виходить з ладу через використання неякісного пального. Ознаками несправності PLD секцій є:

  • вихід густого чорного або білого диму з вихлопної труби;

  • проблеми із запуском двигуна;

  • збільшення витрати палива;

  • різке падіння потужності двигуна, зниження тяги;

  • нерівна робота мотора (троїння).

При появі цих ознак варто якомога швидше звернутись до спеціалістів. Вони проведуть діагностику та ремонт PLD секцій. Загалом ремонт PLD секцій вантажівки Renault Magnum відбувається наступним чином:

  1. Секції перевіряються на стенді.

  2. Клапани-золотники й розпилювачі розбираються, фахівці оцінюють їх стан.

  3. При потребі, під кожну секцію окремо підбирається новий клапан-золотник.

  4. Полагоджені чи нові PLD секції діагностуються на стенді та регулюються.

  5. Деталі встановлюються назад у вантажівку.

Важливо пам’ятати, що самостійно полагодити PLD секції неможливо. Діагностику та ремонт цієї частини двигуна слід довірити спеціалістам. В Україні допомогти з ремонтом PLD секцій Renault Magnum євро 2 та євро 3 може Diesel Kyiv сервісний центр.

ТЕГИ : Renault Magnum

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат