Гостьовий постинг: все, що треба знати

28.10.2024 22:20 НОВИНИ ПАРТНЕРІВ



Будь-який бізнес потрібно просувати та рекламувати, щоб збільшити кількість клієнтів і, відповідно, прибуток. Допомагає в цьому маркетинг: тут вам і таргетована реклама, й співпраця з блогерами, й email-розсилки. Одним із видів просування бізнесу є гостьовий постинг, який часто недооцінюють підприємці. Разом з Kyivstar Business Hub руйнуємо стереотипи та розповідаємо, що це таке та як це працює.

Що таке гостьовий постинг?

Гостьовий постинг (з англ. guest posting) — це публікація рекламного матеріалу про бізнес на сторонньому ресурсі. Такий вид просування відбувається без додаткової плати: власник ресурсу отримує якісний контент, а підприємець — рекламу бізнесу через посилання на свій сайт у тексті.

Кожна платформа висуває певні вимоги до гостьових статей, серед яких, наприклад, конкретна тематика, визначений розмір та унікальність матеріалу, його відповідність SEO-вимогам (ключі типу «купити сукню онлайн») тощо. Популярними є аутрічі — невеликі тексти, які містять 90%+ корисної для аудиторії інформації та лише незначні нативні згадки бренду.

Переваги просування на інших сайтах

З поняттям розібрались, а отже переходимо до огляду переваг гостьового постингу:

Розширення аудиторії. Різними сайтами користуються різні люди, а отже чим більше партнерів ви залучите, тим більше людей дізнається про ваш бізнес. Це — впізнаваність бренду, додаткові продажі та збільшення прибутків компанії.

Підвищення авторитету. Якісний, а особливо експертний контент від імені компанії покращує її авторитет в очах аудиторії. До того ж співпраця з відомими платформами допомагає будувати довірчі відносини з іншими брендами та ресурсами.

SEO-просування. Коли авторитетний ресурс посилається на ваш сайт, пошукова система автоматично починає «довіряти» й вашій платформі. Таким чином сайт займає вищі позиції в пошуку, а його видимість підвищується. 

Економія коштів. Таргетована та нативна реклама — це додаткові витрати, тоді як гостьовий постинг є безоплатним. Створити тексти можна як самостійно, так і з допомогою копірайтерів, SEO-спеціалістів та інших фахівців, однак їх послуги платні.

Вибираємо платформу: критерії пошуку сайтів

Вирішили спробувати цей вид просування? Час вибрати ресурс, де публікуватиметься рекламний матеріал. Перш ніж почати співпрацю, зверніть увагу на такі критерії сайтів:

  1. Авторитет. Перевірити можна через Ahrefs, Majestic, Moz та інші ресурси. 

  2. Аудиторія. Повинна бути схожою з вашою ЦА.

  3. SEO-показники. Наприклад, які ключі використовує сайт і на якій сторінці пошуку він відображається. Зробити аналіз можна в SEMrush.

  4. Умови постингу. Мають бути чіткими та прописаними. Узгодьте кількість посилань на ваш сайт, тематику тексту та інші деталі.

Не бійтесь звертатись до популярних платформ, адже це ваш шанс отримати безоплатне та якісне просування!

Коментарі :


 

 

 

Погода

Оголошення

Архів новин

Лютий
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
Червень
Липень
Серпень
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
НдлПндВтрСрдЧтвПтнСбт
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
1
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат