Що таке корпоративні подарунки?
Корпоративні подарунки - презенти клієнтам різного класу для підвищення лояльності до компанії. Ціль приготування подарунків - створення виключно позитивних емоцій, веселощів та радості.
Правильно підібрані бізнес подарунки можуть допомогти зміцнити службові зв'язки між компанією та її партнерами клієнтами та спонсорами.
Які варіанти подарунків можливі?
Корпоративні подарунки розподіляються на декілька категорій:
1. Сувеніри. Це недорога продукція, яка створюється для розповсюдження на масових заходах, наприклад, акціях чи виставках та у великому колективі. Найчастіше це сувенірні ручки, олівці, запальнички, магніти з логотипами та блокноти. Виробництво таких подарунків обходиться компанії в запланований бюджет та ні до чого не зобов'язує. Такі презенти дарують відвідувачам заходів тим самим демонструючи свою увагу до них.
2. Бізнес подарунки для колективу та партнерів. Такі подарунки призначаються діловим людям для підвищення лояльності до компанії. Це може бути канцелярія, солодощі з побажаннями та рекомендаціями, одяг, флешки та інші речі.
3. Особливі подарунки. Подарунок класу VIP призначається особливим персонам, спонсорам, оптовим клієнтам, інвесторам. До таких подарунків відноситься елітна канцелярія, дорогі меблі, дорогі годинники на руку чи на стіну, спеціальні подарунки, які виготовляються під замовлення. Бізнес подарунки цього типу розраховані для презентування посадовим особам або працівникам які зуміли зробити заслуги перед своєю компанією.
Хто користується корпоративними подарунками?
Корпоративні подарунки актуальні для приватних підприємств, середнього та великого бізнесу. Вони направлені для підтримання іміджу компанії серед партнерів і клієнтів та й способом побудови дружніх взаємин між співробітниками та компанією.
Бізнес подарунки - невід'ємний атрибут переговорів та зустрічей, вони допомагають розташувати до себе співрозмовника, підтримувати діловодство сферу, та зробити ненав'язливу рекламу компанії.
Корпоративні подарунки, як сувенірного так і елітного типу виготовляються з нанесенням символіки компанії та її логотипу. Це не тільки увага до клієнтів та партнерів, але й вигідний маркетинговий хід.
Смакуючи каву чи чай з подарованої вами чашки, звіряючи час по годиннику, який ви подарували чи користуючись ручкою вашої компанії людина буде про вас згадувати.
При виборі корпоративних подарунків не слід забувати, що від цінності та оригінальності презенту буде залежати, що тепла та холодна аудиторія буде думати про ділові характеристики вашого підприємства, творчий потенціал та увагу до людей.
З допомогою корпоративних подарунків власники та керівники підприємств можуть не тільки вітати персонал з професійним святом, але й нагороджувати, відзначати за зроблену роботу та видавати премію.
В якості корпоративного подарунку можуть бути не тільки якісь речі, але і подарункові сертифікати на якісь послуги від своєї компанії або її партнерів. Вибір корпоративних подарунків не слід робити спонтанно.
Треба заздалегідь обдумати, які речі та послуги можуть бути максимально корисні для вашої аудиторії для якої призначається презент. Це допоможе реалізувати цілі набагато швидше.
Коментарі :
Додати коментар