Ріст інтенсивності дорожнього руху вимагає адекватного фінансування утримання доріг
На засіданні членів Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України у Закарпатській області перший заступник голови Закарпатської ОВА Мирослав Білецький у своєму виступі звернув увагу на необхідність належного утримання дорожньої інфраструктури на Закарпатті в межах міжнародного транспортного коридору.
У напрямку Європи та із країн Єврозони нашими автошляхами їде агропродукція, зокрема зерно, гуманітарна допомога, вантажі, покликані підсилити обороноздатність України.
«Цифри – найкраще тому підтвердження. Для порівняння: якщо на дорозі міжнародного значення М-06 Київ – Чоп у довоєнні роки інтенсивність руху становила від 5 до 19 тисяч автомобілів на добу, то у 2022 році - від 12 до 34 тисяч транспортних засобів на добу. У 2023 році спостерігаємо тенденцію на збільшення потоку.
Водночас за останні два роки суттєво зменшилося фінансування на утримання дорожньої інфраструктури: від близько 6 млрд грн у 2021 році до близько 237 млн грн – у 2023 році.
Звісно, усі ми передусім працюємо задля перемоги, однак напрочуд актуальним є питання фінансування таких стратегічних об’єктів, як міжнародні автомобільні коридори. Оскільки без ремонту та належного утримання їх сьогодні, вже зовсім скоро нам доведеться будувати нові мости, повністю відновлювати дорогу, а в разі обвалу конструкцій – паралізований та обмежений рух», - розповів Мирослав Білецький.
admin
Коментарі :
Додати коментар