У рамках Національної транспортної Стратегії України в Закарпатті реалізують ряд програм
Учора в Закарпатській ОДА відбулася презентація проекту Національної транспортної Стратегії України на період до 2030 року.
У плані Стратегії – наближення української транспортної інфраструктури до європейської, а також ключові інфраструктурні проекти для регіонів.
Стратегічні цілі Закарпаття презентував голова облдержадміністрації Геннадій Москаль. "Для ефективного розвитку транспортної галузі потрібна повноцінна стратегія розвитку доріг, а вони в області розбиті. Закарпатці надіялися ремонтувати та будувати їх за рахунок «дорожнього експерименту», відповідно до якого 50 відсотків з перевиконання щомісячних планових надходжень митниць мали стати реальним фінансовим джерелом на ці цілі. Однак «Мінфін із грубим порушенням законодавства забрав 41 мільйон, залишивши області 14», - сказав голова облдержадміністрації.
В числі важливого проекту було названо «Міжнародний аеропорт «Ужгород», який у Закарпатті хотіли б бачити серед проектів Стратегії. А також швидкісне сполучення «Інтерсіті» за маршрутом «Мукачево-Будапешт». Тут міністерський посадовець ключовим завданням бачить відновлення "європейської" колії 1435 мм. Та на переконання голови ОДА, значно дешевше, швидше і простіше облаштувати в Мукачеві сучасний європейського рівня термінал з відповідною інфраструктурою, ніж відновлювати колію.
Йшлося також про будівництво об’їзної дороги навколо Берегова і про приєднання України до Транс‘європейської мережі шляхом будівництва дороги, яка б сполучала Чоп-Київ із автомагістраллю Угорщини М3.
Ще говорили про реконструкцію КПП "Лужанка—Берегшурань", яке затримується через недофінансування з Української сторони..
За інф. прес-служба облради.
Коментарі :
Додати коментар