Робота в Ужгороді:компанія Allan Lloyds пропонує високооплачувані посади для англомовних працівників
Міжнародна компанія Allan Lloyds є провідним у світі організатором бізнес-конференцій у сферах фармацевтики, телекомунікацій, банківській сфері, маркетингу, менеджменту тощо.
Наразі компанія вирішила прийти і в Україну, саме вУжгород, тож активно проводить набір працівників на відповідні посади.
Ми поспілкувалися з директором компанії в Україні пані Наталією, аби детальніше дізнатися про діяльність організації та її майбутні плани.
– Розкажіть, будь ласка, чому саме в Ужгороді Ви вирішили відкрити новий офіс?
– Після тривалого вивчення та аналізу українського ринку праці наші іноземні партнери переконались, що саме в Ужгороді це буде найбільш вигідно. По-перше, Ужгород — студентське містечко, де діє багато вищих навчальних закладів з факультетами, на яких, зокрема, здійснюється поглиблене вивчення англійської мови. І по-друге, через вигідне розташування, оскільки Закарпаття межує з 4 країнами, тож логістика для міжнародних партнерів та тренерів буде оптимальною.
– Опишіть детальніше чим займається компанія?
– Основним продуктом нашої компанії є власне «конференція». Ми забезпечуємо дискусійну платформу для наших учасників. На цих заходах вони, зокрема, мають змогу поспілкуватися між собою, налагодити нові зв’язки для подальшого ведення бізнесу. Ці інтерактивні зустрічі дають учасникам чудову можливість ознайомитись з новими тенденціями у конкретних галузях та дізнатися найактуальнішу інформацію.
– Які вакансії ви пропонуєте та що входить в обов’язки працівників?
– У нас є вакансія на посаду Організатор конференцій. Безпосередньо з нього розпочинається створення продукту компанії. Він повинен моніторити, аналізувати поточні й майбутні тенденції, залежно від напрямку в якому працює, а також дізнаватися про проблеми, з якими стикаються компанії. Конференція, зазвичай, триває два дні. Ми створюємо детальну програму для цього заходу, на ньому виступають лектори, які є експертами в своїй галузі.
Також є посади менеджерів з роботи з клієнтами. Вони здійснюють поширення інформації про наш продукт, створюють та оперують поточною клієнтською базою.
– Які вимоги до кандидатів?
– Ми раді вітати молодих, активних та енергійних людей, які мають бажання працювати та розвиватися, постійно вдосконалювати навички не лише англійської, але й комунікативні здібності. Попередній досвід не є обов’язковим, оскільки ми забезпечуємо навчання для наших співробітників.
– Про яке навчання йдеться?
– Всі кандидати, які пройдуть інтерв’ю, матимуть змогу взяти участь в навчаннях від міжнародних тренерів. Вони працювали в компанії з самого її заснування, та на своєму прикладі довели, що все в житті можливо, головне додавати максимальних зусиль до здійснення поставленої мети та просування по кар’єрній драбині. Тренери мають особливий підхід до кожного і детально опрацьовують з кожним як теорію, так і практику. Наступний тренінг у нас запланований вже в січні.
Вимоги до кандидата:
*Вільне володіння англійською мовою
* Базова грамотність в MS Excel, Word, електронній пошті та Інтернеті
* Професійна манера спілкування з клієнтами та високі комунікативні навички
* Вміння працювати в мультикультурному середовищі
* Бути впевненим та цілеспрямованим
– Розкажіть про особливості роботи в офісі?
– В офісі ми практикуємо спілкування англійською мовою, позаяк маємо намір цілком зануритися в англомовну атмосферу. Спілкуючись в робочий час іноземною, ми тим самим вдосконалюємо свою мову, переймаємо незнайомі раніше слова. До речі, наш офіс зовсім новий і розташований неподалік центру міста.
– Як потенційним кандидатам зв'язатися з Вами?
– У робочі дні телефонуйте нам за номером +38 099 019 10 79, або ж пишіть на електронну адресу allanuzh19@gmail.com. Також на нашому сайті allanlloyds.com, можна дізнатися ще більше інформації про діяльність компанії.
Candidates who meet the criteria set out above will be very welcome in our company.
admin
ТЕГИ : Ужгород, робота,Коментарі :
Додати коментар