Досвід водіїв: чому ввозити авто з Європи після зниження акцизів так і не стало вигідно
Зниження із 1 серпня акцизів на автомобілі з Європи не спричинило купівельного буму.
Прості водії, які спробували скористатися новими правилами, доходять висновку, що економія невигідна. Вживані авто по праву можна назвати основним ринком для тих, хто хоче придбати власні колеса. Нові, з коливанням курсу гривні, занадто дорогі. Закон же про зниження акцизів на автівки з Європи, які вже були в користуванні, мав би допомогти українцям платити ще менше. Документ уже кілька днів як вступив у дію. Однак попри прогнози його авторів, купівельного ажіотажу так і не сталося. Народ збіднів і машини купує значно рідше. Про поїздку в Європу по машину годі говорити – це транспортні видатки, віза, консультації спеціалістів тощо.
Прості водії ще над технічною оцінкою замислюються, аби не привезти в Україну, приміром, авто, яке побувало в потопі. Тому там же, за кордоном, треба знайти фахівця і заплатити за його послуги.
На кордоні з Польщею запевняють, що не просто черг – а взагалі жодного митного оформлення таких автомобілів за зниженими ставками ще не відбулося. Є тільки намір ввезти двома громадянами такі машини.
Костянтин, який шукає сімейний автомобіль, пояснює: ціна авто, які він переглядав, впала з 19 до 14 тисяч доларів, однак є інші податки, пенсійний збір, оформлення документів. Після всіх підрахунків і аналізу ризиків чоловік вирішив шукати вживаний автомобіль саме в Україні.
Фахівець автомобільного ринку звертає увагу ще й на стандарт ЄВРО-5, бо тільки такі машини підпадають під новий закон. А це – недешеві авто. Та й за кордоном уже відреагували на знижений в Україні акциз і підвищили ціни в себе в середньому від 300 до 1000 євро.
ТСН
admin
Коментарі :
Додати коментар