За 90 днів надійшло 32 звернення до   «Пульсу» Міндоходів у Закарпатській області

admin 02.04.2014 13:18 ПОДІЇ

Антикорупційний проект «Пульс» працює з метою подолання корупції, ліквідації перешкод, що заважають створенню сприятливого бізнес-клімату, усунення непорозумінь у спілкуванні громадян із посадовими особами органів Міністерства доходів і зборів України усіх рівнів. За словами фахівців Міндоходів, цей сервіс є ефективним індикатором якості взаємодії бізнесу та органів доходів і зборів.


Платники можуть відкрито повідомити про неправомірні дії чи бездіяльність працівників відомства. Крім того, клієнти, які бояться наслідків звернення на сервіс «Пульс», мають змогу анонімно залишити інформацію, яка також обов‘язково розглядається. Після звернення на сервіс «Пульс» заявник протягом трьох днів отримує в телефонному режимі роз’яснення з порушеного ним питання.

Номер цілодобової телефонної лінії сервісу «Пульс» Міністерства доходів та зборів для клієнтів податкової та митниці: (044) 284-00-07.

У Головному управлінні Міндоходів у Закарпатській області повідомляють, що протягом 90 днів 2014 року на сервіс «Пульс» надійшло 32 звернення від закарпатців.

Питань податкової діяльності стосувались 17 запитів, а питань митної справи – 15. Найчастіше громадяни цікавились питаннями щодо звітності та реєстрації накладних – таких запитів за цей період надійшло 8.

Громадяни також звертаються стосовно діяльності органів Міндоходів та Центрів обслуговування платників в області й висловлюють свої зауваження щодо роботи відомства.

Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Закарпатській області







admin

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

ПОДІЇ

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат