Усе адміністрування ПДВ незабаром буде електронним
З 1 січня 2015 року впроваджується система електронного адміністрування ПДВ, яка забезпечує автоматичний облік у розрізі платників:
- суми ПДВ, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- суми ПДВ, сплачені платниками при ввезенні товару на митну територію України;
- суми поповнення та залишку коштів на рахунках в системі електронного адміністрування ПДВ;
- суми ПДВ, на яку платники мають право видати податкові накладні.
Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість затверджено Постановою Кабінету Міністрів від 16.10.2014 № 569, яка набула чинності 29 жовтня 2014 року.
Рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ платникам відкриватимуться в Казначействі автоматично, без їх участі. Для цього до 15 грудня 2014 року Державна фіскальна служба має подати до Казначейства реєстр платників ПДВ, яким треба відкривати такі рахунки. Не пізніше 25 грудня 2014 року рахунки Казначейством мають бути відкриті. Казначейство зобов’язане повідомити ДФС про відкриття рахунків не пізніше наступного робочого дня після їх відкриття. Відповідно, отримавши повідомлення від Казначейства, ДФС зобов’язана повідомити платникам податків реквізити їхніх рахунків у системі електронного адміністрування.
Діючі платники ПДВ отримають дані про відкриття ПДВ-рахунків до 1 січня 2015 року.
Датою початку операцій у системі електронного адміністрування ПДВ вважатиметься:
- 1 січня 2015 року – для діючих платників ПДВ;
- дата реєстрації платника ПДВ – для тих платників, які будуть зареєстровані після 1 січня 2015 року, - повідомляє інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Закарпатській області.
admin
Коментарі :
Додати коментар