Будівництво нового Бескидського тунелю стане для Закарпаття справжнім транспортним проривом

admin 17.05.2013 14:55 ПОДІЇ

У п’ятницю, 17 травня, депутати Закарпатської обласної ради на першому пленарному засіданні XIV сесії дали дозвіл на використання надр у селі Скотарське Воловецького району для будівництва нового Бескидського тунелю.

Для того, щоб розпочати роботи над тунелем, керівникам проекту, який вартуватиме більше 2 млрд гривень, залишилося зробити зовсім небагато – завершити затвердження усіх необхідних документів. І прийняття сьогоднішнього рішення стане ще одним важливим кроком у цьому напрямку.
Днем раніше, під час засідання Президії обласної ради, проект будівництва закарпатським депутатам представляв голова фракції Партії регіонів у Закарпатській обласній раді Ігор Свищо. Представники Укрзалізниці та Дирекції з будівництва Бескидського тунелю звернулися по допомогу із затвердженням цього питання на сесії саме до нього:
- Приємно бачити, що принаймні це питання не стало приводом для дискусій та суперечок в обласній раді. Документи нам подали доволі пізно, а тому депутати мали повне право не вносити це питання на порядок денний, і мені особливо приємно, що вони таки дослухалися до наших слів та дозволили розпочати будівництво, - зауважив Ігор Свищо. - Тепер справа за нашими львівськими колегами, які повинні прийняти аналогічне рішення стосовно використання надр у своєму регіоні. Думаю, там проблем теж не повинно виникнути, тому що рівень та важливість цього проекту є безпрецедентними. Будівництво нового Бескидського тунелю стане і для Закарпаття, і для Львівщини, і для всієї України справжнім транспортним проривом. Він не тільки покращить транспортне сполучення між нашими регіонами, але й підніме на якісно новий рівень пропускну спроможність України як міжнародного транзитера, що особливо важливо.
Нагадаємо, будівництво нового Бескидського тунелю є міжнародним проектом, що фінансується Європейським банком реконструкції та розвитку. Цей тунель знаходиться на п’ятому Пан’європейському   міжнародному транспортному коридорі, який проходить через Італію, Словенію, Угорщину, Словаччину, Україну та Росію і саме через нього проходить 40% транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи. Нині діючий Бескидський тунель був збудований у 1886 році, ще за часів Австро-Угорської імперії, і більше не відповідає усім технічним нормам та вимагає постійної уваги працівників залізниці.

Прес-служба Закарпатської обласної організації Партії регіонів  

admin

Коментарі :


 

 

 

Погода

ПОДІЇ

Оголошення

Архів новин

Червень
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
Червень
Липень
Серпень
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
НдлПндВтрСрдЧтвПтнСбт
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат