“Укртрансінспекція" позбавила ліцензій 4 закарпатських перевізників

Прес-центр “Закарпатської Правди” 07.11.2012 17:55 ПОДІЇ

Дотримання чинного законодавства у сфері всіх наземних перевезень в Україні тепер контролює “Укртрансінспекція”. Серед іншого ця структура відстежує й якість міських пасажирських перевезень. Перевірки проводять разом із працівниками ДАІ, адже останні мають право зупиняти транспортні засоби. Про “перевізну” ситуацію в області   (і не тільки) в прес-центрі “Закарпатської Правди” й розповідали представники обох згаданих відомств.

Нову структуру, яка в краї, фактично, працює всього 2 місяці, презентував начальник “Укртрансінспекції” в Закарпатській області Сергій Слободянюк. За його словами, Інспекція державного контролю на наземному транспорті України (це – повна назва) з’явилася в процесі адмінреформи, яка передбачає оптимізацію й скорочення органів державної влади, замість ДП “Служба міждержавних автомобільних перевезень України” та Головної автотранспортної інспекції. До того ж “Укртрансінспекції передали ще й деякі повноваження “Укравтодора” та “Укрзалізниці”. “Відтак новостворена Інспекція контролює весь наземний транспорт – від таксі до тепловоза. Раніше в краї цю роботу виконувало десь 90 чоловік, а нині наш штат – 27 працівників. До речі, перевізники вже мають відчутний плюс від такого реформування: дозволи на міжнародні перевезення, які видає наша Інспекція, утричі дешевші, ніж були раніше”, – каже Сергій Миколайович. Оскільки журналістів найбільше цікавили питання внутріміських перевезень, він наголосив на кількох проблемах, виявлених перевірками . Це слабкий диспетчерський контроль (а звідси – порушення графіків руху, битком набиті маршрутки в години пік тощо), незадовільний технічний і санітарний стан деяких автобусів, низький рівень перед- та післярейсового технічного огляду транспортних засобів та медогляду водіїв. З огляду на близьку зиму турбує, що далеко не всі салони бусиків мають системи опалення, а колеса – не “перевзуті” в зимові шини. Ну і серйозний недолік, усунення якого, втім, потребує значних витрат – відсутність спеціально облаштованих автобусів та зупинок для людей із обмеженими фізичними можливостями. “За систематичні порушення чинного законодавства за 2 місяці роботи ми вже позбавили ліцензій 4-х перевізників краю, в тому числі одного – в Ужгороді. Але намагаємося робити акцент на роз’яснювальній роботі, а не на каральних методах, бо розуміємо: у сферу пасажирських перевезень інвестори зараз не рвуться, повідбираємо ліцензії – людей возити буде нікому. Перевізники нинішні тарифи називають дискримінаційними, збитковими, Ужгородське АТП навіть погрожує піти з ринку цих послуг, якщо ситуація не зміниться. Тому добиватися вимог чинного законодавства потрібно, але важливо не “перетиснути”, бо ж люди вклали гроші в цей бізнес, і з цим треба рахуватися”, – вважає Сергій Слободянюк.

У свою чергу начальник сектору АТІ УДАІ в Закарпатській області Василь Філіп каже: “В краї ситуація з аварійністю за участю пасажирського транспорту – ще чи не найкраща в Україні, маємо за цей рік усього одну таку ДТП з травмованими (постраждали 5 чоловік). Та почивати на лаврах рано – люди в нас не ідеальні, за півроку виявлено півтори тисячі порушень, скоєних водіями пасажирського транспорту, в т. ч. 5 чоловік затримано за керування в нетверезому стані. Особливо погіршилася останнім часом ситуація на таксі. Протягом півроку затримали двох таксистів, які до того відповідно 3 і 5 разів притягувалися до відповідальності за керування в нетверезому стані! Це вже не кажучи про перевищення швидкості, ризиковані маневрування, стан машин та інші дрібніші порушення”. Оскільки закон нині дозволяє приватникам таксувати без проходження медогляду та технічного огляду авто, вулицями міст із “шашечками” часто їздять, м’яко кажучи, не зовсім відповідні машини. Щоб захистити інтереси пасажирів, ДАІ разом із “Укртрансінспекцією” готують пропозиції до Закарпатської ОДА, як впорядкувати діяльність інформаційно-диспетчерських пунктів, які регулюють діяльність таксі. Треба цим службам заборонити обслуговувати неліцензовані машини, а вже при видачі ліцензії “Укртрансінспекція” звертатиме увагу на санітарний і технічний стан ТЗ.

Насамкінець гості залишили номери телефонів, за якими читачі можуть повідомляти про різноманітні порушення з боку перевізників: 61-27-35 (ДАІ) та 61-22-51 (“Укртрансінспекція”). Єдине прохання – на негаразди слід вказувати оперативно, бо інакше ефективного реагування не вийде.
                                                             

Прес-центр “Закарпатської Правди”

Коментарі :


 

 

 

Погода

ПОДІЇ

Оголошення

Архів новин

Червень
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
Червень
Липень
Серпень
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
НдлПндВтрСрдЧтвПтнСбт
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат