Сплата податку має бути зручною процедурою для платників
Таке завдання під час засідання Колегії поставив перед податковими органами краю голова ДПС у Закарпатській області Василь Іванчо.
«Платник має мінімум часу використовувати на процедури, пов’язані зі сплатою податків, щоб більше часу залишалося на організацію бізнесу і отримання прибутку. А завдання кожного податківця – докласти всі зусилля, щоб це стало реальністю», - переконаний головний податківець краю.
Останнім часом податковою службою зроблено ряд кроків у цьому напрямку: відкриття Центрів обслуговування платників податків, впровадження нових сервісів.
«Ми не повинні зупинятися лише на створенні належних умов з відкриттям Центрів обслуговування платників податків. Якість обслуговування у цих Центрах і ввічливе ставлення до платника податків має бути правилом у роботі податкового інспектора», - наголосив Василь Іванчо.
Поряд з основним завданням податкової служби щодо наповнення бюджетів усіх рівнів сьогодні активно відпрацьовуються методи дистанційного обслуговування платників із застосуванням сучасних інформаційних технологій. Обговорюється створення електронного кабінету платників податків, за допомогою якого безкоштовно надаватимуться послуги у реальному часі. Ініціюється запровадження електронних податкових перевірок суб’єктів господарювання, які не мають ризиків. У тестовому режимі випробовується реєстрація платників ПДВ в електронній формі.
«Ми йдемо до того, що платник податків не має знати податкового інспектора в обличчя», - підсумував голова податкової служби Закарпаття Василь Іванчо.
Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПС у Закарпатській області
Коментарі :
Додати коментар