Закарпаття за привабливістю для вітчизняних туристів - у регіонах-лідерах
В Ужгородському прес-клубі відбулося засідання на тему: «Ужгород – місто креативних туристичних об’єктів та емоційного туризму».
Йшлося про відкриття року: Emirgand art hotel & restobar, скульптуру Енді Воргола та ряд інших цікавинок.
Закарпаття за 2016 рік вийшло в лідери за найпопулярнішим регіоном відпочинку українських туристів. Майже 1 мільйон туристів відвідало регіон на цей рік, що суттєво перевищило минулорічні показники. Чи готова область до справді якісного сервісу і що може запропонувати гостям з різним рівнем запитів? На думку фахівців, Закарпаття, маючи хороший природній потенціал за останні роки суттєво втратило у порівнянні із західними областями із залученням інвестицій та роботою над туристичним брендом регіону. Але є вдалі приклади, як на Закарпатті взялися за професійний маркетинг територій і поруч з точковим розвитком зеленого туризму розробляють креативні моделі для активного просування області саме у туристичній сфері.
Федір Шандор, професор, відомий туризмознавець зауважив, що на території Закарпаття з’являється дуже багато нових оригінальних речей: «Для туристів відкриваються нові пласти закарпатської історії і культури, адже територія області у різні часи належала 22 державам. У нас одна з найвідоміших в Європі шкіл живопису, а також місцевість, звідки походять одні з найвідоміших митців сучасності. Нещодавно в Ужгороді відкрили скульптуру Енді Воргола, яка складається із зварених 4 тис.деталей (це вже друга скульптура в Ужгороді), а незабаром туристи зможуть оцінити новий концептуальних готель у стилі Енді. Цього тижня відкривається готель «Емігранд», збудований у стилі поп-арту».
«Наша сім’я емігрувала до США. Але упродовж всіх цих років ми вчилися по всьому світу і всі найкращі ідеї приносили до Закарпаття, щороку щось нове відкриваючи в урочищі «Воєводино». Зараз я живу і працюю у готелі в Нью-Йорку, набираюся досвіду. Оскільки наше хобі – готельна і ресторанна справа, ми вирішили відкрити готель в Ужгороді, – розповіла Діана Мошак, представниця курорту «Воєводино». – А коли побували у музеї Енді Ворхола, ми були вражені, а тим більше коли дізналися, що він родом із нашого рідного краю. Тому обрали таку тематику для готелю. А щодо назви - ми емігранти, батьки Уоргола були емігранти, люди, які їздять світом – вони також у деякий момент емігранти і хочуть відчути себе так, як відчувають себе люди у тому місті, де вони зараз тимчасово проживають».
Катерина Маршал, «Воєводино груп», додала: «Ужгородський арт-готель – унікальний, бо він передає атмосферу, кожен із 24 номерів оформлений неповторною картиною чи принтом. Крім візуального образу атмосфера передається й аудіо. Потрапляючи в номер, гість чує музику того часу. Усе це формує незабутні спогади. Що стосується рестобару, то тут представлено 4 напрями кухні – закарпатська, єврейська, італійська і американська. Ми зібрали найкращі страви у своєму меню, а напої – також концептуальні, за унікальною рецептурою. Є і свої фішки, про які Закарпаття вже можливо чуло, а Україна та гості з-за кордону тільки починають дізнаватися».
Цього року готель пропонує яскраві емоції, приєднуючись до напряму подієвого туризму. Крім того, останній тиждень листопада – black friday у готелі. Відвідувачам пропонують значні знижки в обмін на відгуки. У грудні триватимуть вечірки у стилі поп-арт.
Федір Шандор розповів, що «Ужгород американський» - цілком самодостатня екскурсія, адже у нас є чимало речей, що поєднують Закарпаття із США. За словами туризмознавця, цікаві туристичні об’єкти, які мають свою оригінальну концепцію підвищують інтерес туристів до Закарпаття.
Відкриття концептуального готелю відбудеться 26 листопада о 12.00. Місія «Емігранд» - надати кожному гостю можливість зануритися в атмосферу pop art і отримати емоції, які стануть найяскравішими спогадами.
Джерело
admin
Коментарі :
Додати коментар