Як успішно аналізувати конкурентів та перемагати на онлайн-аукціонах

admin 31.07.2023 16:10 ПОДІЇ



Prozorro — система, що надає державним установам можливість здійснювати швидкі закупівлі. Для постачальників, участь в онлайн-аукціонах дозволяє розширити клієнтську базу та збільшити обсяги продажів. Але щоб бути успішним, важливо не лише зареєструватися та брати участь у торгах, але і ретельно вивчити конкурентів. Читайте далі, щоб дізнатись як це зробити.

Аналізувати та перемагати: Значення вивчення конкурентів

Вивчення конкурентів — це ключовий етап підготовки до участі в аукціонах на Prozorro. Завдяки цьому, постачальники можуть зрозуміти, які товари та послуги пропонують їх суперники, як вони формують свої ціни та якими стратегіями користуються для залучення замовників. Ось у чому ще допомагає цей етап:

  • отримати більш повне розуміння ринкових умов, тенденцій та особливостей, що дозволяє постачальникам більш об'єктивно оцінити свої можливості та ризики;

  • виявити незайняті або недостатньо освоєні ніші на ринку, що дозволяє зосередитись на них та забезпечити собі більшу конкурентну перевагу;

  • створити свою унікальну пропозицію, що зробить ваші продукти або послуги більш привабливими для замовників.

Отже, проведення дослідження конкурентів є фундаментальним етапом, на якому будується стратегія участі в аукціонах. 

Переваги аналізу конкурентів на прикладі інструменту від SmartTender

Акредитований майданчик SmartTender.biz, один із найпопулярніших і надійних ресурсів для участі в аукціонах Прозорро, надає своїм користувачам потужний сервіс «Аналізу конкуренції», про який ви можете більше детально дізнатись на сайтi компанії. 

Дослідження діяльності конкурентів у державних онлайн-торгах дає можливість постачальнику побудувати успішну стратегію участі, зрозуміти, до яких аукціонів долучатись, як саме знижується ціна, яку пропозицію робити на старті та більше дізнатись про інших потенційних претендентів на перемогу. При використанні сервісу, вам може бути доступний перелік конкурентів у схожих тендерах, разом із даними про успішність їх участі, а також інформація про:

  • назву компанії;

  • кількість поданих компанією пропозицій на аналогічні тендери;

  • відсоток закупівель, де постачальник здобув перемогу або був дискваліфікований;

  • середнє зниження вартості цінової пропозиції, яке було зроблено;

  • загальна вартість виграних закупівель.

Підготовка до участі в державних аукціонах — це складний і добре спланований процес, а дослідження конкурентів є лише однією зі складових. Тому дуже важливо зробити цей крок правильно, щоб уникнути ефекту доміно, коли неточний хід може зруйнувати всю підготовку, витрачений час і зусилля.

Якщо у вас виникнуть питання щодо сервісу аналізу конкурентів від SmartTender, звертайтесь до менеджерів служби підтримки майданчика. Тут ви зможете отримати якісну допомогу та професійні консультації.

admin

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

ПОДІЇ

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат