За рік на дорогах України гине ціле село

28.07.2018 22:06 СОЦІО

Останні жахливі автоаварії з багатьма жертвами змусили владу нарешті задуматися, що з безпекою на дорогах варто щось робити. Дороги залишилися без контролю. Відеокамер немає. Патрульних на дорогах немає. Завдяки «євробляхам» автомобілі стали доступними. Завозять часто старі автівки, а техогляд в Україні відмінили.

Саме безконтрольність і стає причиною того, що за кермом п’яні водії, а також багато тих, хто ігнорує обмеження швидкості. А ще просто нахабніють чиновники. Випадок у Перечині, де п’яний чиновник за кермом убив двох жінок, як приклад.

Саме через це на дорогах України гине за рік 5—6 тисяч людей. Як одне маленьке село.

Це зараз влада кинулася щось робити з безпекою руху. Насправді ж це звичайна імітація діяльності. Бо для безпеки руху потрібні радикальні кроки. Потрібні відповідні штрафи, а у   п’яних водіїв взагалі забирати водійські посвідчення назавжди. А ще жоден автобус чи маршрутка з найменшими проб­лемами не мають права виходити на маршрут. Ми тільки говоримо про те, що пасажирів перевозять на старих і поламаних автобусах, але ніяк не боремося з цим.

Ну і нарешті хочеться сказати трошки про водіїв. НЕ дбаєте про свою безпеку, то подбайте про безпеку інших. Кому і що ви хочете довести, коли «літаєте» вулицями міст з шаленою швидкістю? Що у вас крутий автомобіль? Чи що ви крутий водій? Дурниці. Насправді ви — примітивний дурень і потенційний вбивця.

***

Смертельні автоаварії стали поштовхом для змін

Останнім часом аварії на дорогах забирають багато жертв. Коли в один день на Житомирщині, Одещині та під Києвом загинуло близько двадцяти людей і два десятка були травмовані, влада почала говорити про безпеку руху.

Дорожньо-транспортний травматизм, за даними ВООЗ, наразі є однією з найбільших світових проблем охорони здоров’я. За прогнозами, у 2030 році ДТП можуть стати однією з основних п’яти причин смертності людей у світі.

Стрімке збільшення кількості транспортних засобів та підвищення інтенсивності дорожнього руху призводить до росту кількості дорожньо-транспортних пригод та їх негативних наслідків.

«На жаль, в Україні рівень смертності та травматизму в результаті ДТП є одним із найвищих у європейському регіоні. За останні шість років було зареєстровано близько 170 тисяч ДТП із постраждалими, у яких загинуло 26,5 тисячі та травмовано 209 тисяч людей», — зазначив Андрій Гаврилюк, заступник директора медичного департаменту, начальник Управління медичної допомоги дорослим МОЗ України.

Тобто, за один рік в аваріях в Україні гине близько 6 тисяч людей. Та нам і війни не потрібно.

«Зменшення аварійності на дорогах має стати пріоритетом для кожного, адже і стосується ця проблема кожного, а не лише водіїв», — наголосив Андрій Гаврилюк. Понад 43 % загиблих у ДТП у 2016 році — пішоходи та велосипедисти, крім того на дорогах травмується і гине молодь і діти. За останній 6-річний період на дорогах України загинуло 1,4 тисячі дітей віком до 18 років, а ДТП в Україні є першою за поширеністю причиною смерті молоді віком від 15 до 24 років та другою за поширеністю причиною смерті дітей віком від 5 до 14 років.

Загибель дітей у аваріях — це окрема тема. За статистикою, щогодини на дорогах світу гине 9 дітей. У тридцятьох випадках зі ста їхня загибель пов’язана з їх власною неправильною поведінкою на дорозі, а не з помилкою водія. Прикро визнавати, але за рівнем смертності від дорожньо-транспортних пригод Україна посідає одне з найвищих місць в Європі.

Автотранспорт вулицями рухається з великою швидкістю.
Ситуація може змінюватися блискавично, і тому під час переходу вулиці необхідно постійно і уважно за нею спостерігати. Переважаюча кількість нещасних випадків з пішоходами, пасажирами трапляється саме тоді, коли вони поспішають, хвилюються, біжать.

Так, пішоходи часто самі винуваті в аваріях, але варто про­аналізувати саме поведінку водіїв. Україна в рази збільшила штрафи за водіння в стані алкогольного сп’яніння, але це не дало результату. Часто винуватців вигороджують суди і вони знову сідають за кермо п’яними. Трагедія в Перечині, коли п’яний чиновник убив двох жінок, цьому свідчення. Адже він годину перед цим скоїв вже аварію, але це не завадило йому знову сісти за кермо.

Нетверезих водіїв потрібно карати радикально. Аж до ув’язнення. Інакше таких горе-водіїв не навчиш.

Після страшних аварій влада кинулася робити вигляд, що вона бореться з аварійністю. Створили групи з поліції та інших органів і перевіряють маршрутки та автобуси. І звітують про те, скільки порушень виявили. Вони що раніше були сліпими та глухими і не читали про те, на яких маршрутках та автобусах возять? Як взагалі ці гроби ще перевозять пасажирів?

В Україні потрібно радикально підійти до питання безпеки на дорогах. Після ліквідації ДАІ на дорогах просто армагеддон. Колись навіть на Закарпатті ставили камери відеоспостереження і фіксували перевищення швидкості. Зараз цього всього немає. Якесь бидло повстало проти фіксаторів швидкості і все. Їх відмінили. У нас взагалі немає системи контролю за швидкістю. Так, дехто скаже, що ДАІ — це корупція, бо ДАІшники брали хабарі. Проблема у відсталості. ДАІшник взагалі не повинен контролювати швидкість. Для цього на дорогах потрібно поставити камери, які фіксують номер автомобіля, який перевищив швидкість, встановлюють його власника, через систему визначають його адресу і власнику лише надходить квитанція про оплату. Не заплатив вчасно — штраф зростає. І все. Ніяких ДАІшників не потрібно, бо система не визнає кумівства і їй все одно, хто за кермом: простий трудяга чи крутий чиновник. Штраф зафіксовано в системі і ти повинен його сплатити.

І ще. Комусь спала на думку дурна ідея і було відмінено техогляди. Мовляв, тут також була корупція. І тепер на наших дорогах таке їздить, що не лише димить, торохтить, а й на ходу розсипається. Нехай би хтось у Німеччині посмів їздити на автомобілі, який не пройшов технічного контролю. В’язниця. А у нас, особливо після того, як у країні почалася манія «євробляхарів», стільки металобрухту на дорогах, що просто зашкалює. І нікому до цього немає діла.

Тільки після цих страшних смертельних аварій до влади дійшло, що потрібно заборонити експлуатацію мікроавтобусів, які переобладнані з вантажних на пасажирські. Мовляв, при аварії саморобні крісла в таких мікроавтобусах складаються у гармошку. А раніше ви чим думали? Як ви взагалі допустили до такого, що вантажні автобуси спокійно виконували функцію пасажирських, і нікого за це не карали?

Одним словом, завдання стоять чіткі.

— Переглянути покарання за порушення правил. Особливо за перевищення швидкості та керування в нетверезому стані.

— Повернути на автодороги поліцейські патрулі.

— На дорогах поза населеними пунктами та й на вулицях у населених пунктах встановити камери фіксації швидкості руху і встановити систему штрафування.

— Відновити техогляд автомобілів і заборонити експлуатацію автівок із явними технічними несправностями.

— Ввести обов’язкову технічну перевірку пасажирських автобусів та мікроавтобусів перед виїздами на рейс.

Тільки так ми зможемо зменшити кількість автоаварій на дорогах і зберегти життя та здоров’я громадян.

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

СОЦІО

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат