До Олімпійських ігор-2016 стратувала кампанія “Дякую, мамо!” (ФОТО, ВІДЕО)
Компанія P&G, Всесвітній партнер Міжнародного олімпійського комітету, знову запускає програму «Дякую, мамо!» на знак подяки мамам атлетів, які беруть участь у літніх Олімпійських іграх-2016 у Ріо-де-Жанейро.
Проект об'єднує мам олімпійців з усього світу і дякує їм за виховання видатних спортсменів. Українськими послами кампанії «Дякую, мамо!» стануть Ольга Харлан та її мама Ірина Харлан.
Чемпіонка Олімпійських ігор, 4-разова чемпіонка світу і 7-разова чемпіонка Європи, чемпіонка Європейських ігор з фехтування, Ольга ще й любляча дочка, яка вдячна за всю ту відповідальність, любов і турботу, яку їй подарувала мама. Напередодні майбутніх Ігор, озираючись на свої перемоги, Ольга згадує внесок, зроблений мамою в її професійне становлення.
«Домігшись успіхів у спорті, я добре усвідомлюю, який величезний внесок роблять батьки в розвиток дітей, і розумію, що не змогла б досягти таких спортивних висот, якби не моя мама. Вона була мені опорою і найбільшою підтримкою. Я вдячна P&G за визнання її неоціненних заслуг», – підкреслила Ольга.
Запускаючи кампанію «Дякую, мамо!» напередодні Олімпійських ігор-2016 в Ріо, P&G знову виступає в ролі почесного спонсора мам. Цей проект стартував 2012 року, напередодні Олімпійських ігор у Лондоні. В житті кожного спортсмена є людина, підтримка якої відіграла найважливішу роль, – це мама. Олімпійські ігри – чудова можливість подякувати мамам за їхній унікальний внесок у досягнення сучасного покоління спортсменів.
«Мета брендів P&G – дати мамам спортсменів-олімпійців і всім мамам у світі найкраще, – зазначив Сотіріос Марінідіс, віце-президент P&G в регіоні Східної Європи і Центральної Азії. – Протягом довгого шляху виховання дитини наша продукція допомагає мамам у їхніх повсякденних турботах. Саме тому разом із спортсменами компанія вшановує і матерів, які підтримували своїх дітей у досягненні приголомшливих вершин».
P&G запрошує маму Ольги Харлан до Ріо-де-Жанейро, де вона стане найвідданішим уболівальником олімпійського виступу своєї доньки у змаганнях з фехтування.
Ірина Харлан, мама знаменитої спортсменки: «Для мене велика честь бути частиною кампанії «Дякую, мамо». Я пишаюся своєю дочкою та її спортивними успіхами. Можливість поїхати до Ріо-де-Жанейро разом з Олею – це те, про що я не могла і мріяти. Я буду рада зустрітися з іншими мамами, діти яких обрали цікавий і водночас важкий шлях професійного спорту. Я впевнена, ми знайдемо про що поговорити».
У Ріо-де-Жанейро Ірина Харлан разом з мамами олімпійців з інших країн буде гостею Сімейного дому P&G, який стане для них рідною домівкою на час Ігор. Тут мами, оточені увагою і турботою, зможуть стежити за змаганнями, відпочивати, спілкуватися з іншими сім'ями олімпійців.
Стежити за новинами програми можна буде з усіх каналів комунікації, зокрема сторінки P&G в соціальних мережах.
Про компанію Procter&Gamble
P&G – глобальна компанія, яка має одне з найсильніших портфоліо якісних, інноваційних брендів, яким довіряють споживачі в усьому світі. Серед них: Always®, Ariel®, Blend-a-Med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide® та Vicks®. Компанія P&G здійснює свою діяльність приблизно у 70 країнах. Для отримання детальної інформації про компанію P&G та її бренди, будь ласка, відвідайте сайт
admin
ТЕГИ : мамаКоментарі :
Додати коментар