Близько 30 тисяч дзвінків від закарпатців надійшло у "Закарпатгаз" за 3 місяці (ФОТО)
З 1 жовтня минулого року, коли було впроваджено контакт-центр для споживачів природного газу Закарпатської області, його фахівцями отримано понад 27,7 тисячі дзвінків від клієнтів Товариства.
Також контакт-центр опрацював та дав відповіді на 1,2 тисячі електронних листів споживачів.
Найчастіше закарпатці звертались для повідомлення фактичних показань лічильника газу. В період з 1 жовтня 2015 року і донині операторами контакт-центру отримано та зафіксовано понад 18,3 тисячі показань лічильника в телефонному режимі та 133 - через електронну пошту.
Споживачі природного газу Закарпатської області мають змогу за номерами (0312) 48-83-04, (0312) 42-47-04 або електронною поштою на адресу contact@zk.104.ua зв’язатись з оператором контакт-центру та повідомити фактичні показання лічильника, отримати фахову відповідь на запитання щодо цін та тарифів, порядку оплати за надані послуги, дізнатись про стан особового рахунку та отримати консультації з питань пільг і субсидій, переоформлення документів, ремонту обладнання тощо.
«Ми працюємо над тим, щоб всі наші клієнти швидко та без зайвих зусиль мали змогу отримати необхідну їм інформацію. Впровадження такого сервісу дозволяє нашим споживачам у зручний спосіб зв’язатись з фахівцями компанії - в телефонному режимі, електронною поштою або повідомленням з особистого кабінету - та отримати консультації або відповіді на запитання», - коментує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович. - Найбільше звернень надходить впродовж робочого дня у будні, а у вихідні дні та у вечірній час інтенсивність звернень значно знижується. Нагадуємо – контакт-центр працює щоденно, включаючи вихідні та святкові дні, з 8:00 до 20:00.
Закарпатці можуть розраховувати на допомогу та консультацію контакт-центру, і при виникненні запитань щодо заяви-приєднання до умов договору постачання, яку більшість клієнтів вже отримали разом з рахунком за грудень. Фахівці контакт-центру також радо нададуть консультацію та при необхідності допоможуть при реєстрації у веб-сервісі особистий кабінет на сайті 104.ua.
ПАТ «Закарпатгаз» постійно працює над забезпеченням широких можливостей та зручного і оперативного зв’язку клієнтів із газовою компанією.
admin
За матеріалами регіональної газової компанії "Закарпатгаз"
ТЕГИ : закарпатгазКоментарі :
Додати коментар