Carlsberg Group разом із партнерами розробляє біорозкладну дерево-волокнисту пляшку

02.02.2015 18:12 ПОДІЇ

На Всесвітньому економічному форумі у Давосі Carlsberg Group представила нову ініціативу, яка буде реалізована в рамках спільноти Carlsberg Circular Community (ССС). Також було оголошено нових партнерів ССС.

Під час панельної дискусії, присвяченій безвідходним матеріалам, на Всесвітньому економічному форумі в Давосі 22 січня 2015 року Carlsberg Group оголосила про підписання договору на розробку першої в світі повністю біорозкладної дерево-волокнистої пляшки для напоїв.

Carlsberg Group ініціювала трирічний проект спільно з компанією EcoXpac, яка спеціалізується на розробці та виробництві екологічної упаковки, а також   у співпраці з Інноваційним фондом Данії та Датським технічним університетом з метою створення біорозкладної пляшки з екологічного деревного волокна. Інноваційна упаковка буде відома як «Green Fiber Bottle» (в перекладі з англ. ─ пляшка із «зеленого» волокна).

Всі матеріали   для виробництва пляшки, включаючи кришку, буде створено з біорозкладних компонентів на біо-основі ─ в першу чергу деревного волокна з екологічно раціональних джерел, що забезпечить нешкідливий розпад упаковки.

Андреа Доусон-Шеферд, старший віце-президент Carlsberg Group із корпоративних відносин: «У Carlsberg Group ми рішуче віримо у важливість економіки замкнутих циклів для забезпечення стійкого зросту в майбутньому та розвитку на нашій Планеті. Якщо проект втілиться в життя, а ми думаємо, що це відбудеться, то він радикально змінить вибір упаковки для напоїв і стане ще одним важливим кроком на нашому шляху до циркулярної, безвідходної економіки».

Дана ініціатива є частиною співробітництва між Carlsberg Group та її партнерами в рамках спільноти CCC, мета якої – слідувати принципам економіки замкнутих циклів (циркулярної економіки), застосовуючи концепцію регенеративного дизайну Cradle to Cradle® (в перекладі з англ. ─ «від колиски до колиски») при розробці та маркетингу нових продуктів. У даний час до складу спільноти CCC входять шість партнерів-засновників, серед них два нових партнери ─ EcoXpac і 1HQ (глобальне брендингове агентство), які були оголошені на форумі. Мета співтовариства CCC - залучити 15 партнерів до 2016 року.

Серед досягнень CCC в 2014 році – сертифікація Cradle to Cradle® алюмінієвих банок, вироблених Rexam для брендів Carlsberg і Somersby у Великобританії, первинна оцінка відповідно до Cradle to Cradle® шести різних упаковок, а також запуск дворічної дослідницької програми з Cradle to Cradle® та LCA (Life-Cycle Assessment; в перекладі з англ. ─ оцінка життєвого циклу) спільно з Датським технічним університетом.


* * *
Про компанію Carlsberg Ukraine:
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. У Carlsberg Group працює понад 40 000 людей, а продукція Групи продається на більш ніж 150 ринках світу. За підсумками 2013 Carlsberg Group продала понад 138 мільйонів гектолітрів пива.

Додаткова інформація на сайті www.carlsberggroup.com

До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в м.Запоріжжя, м.Київ та м.Львів. У компанії працює понад 1700 людей. У портфель Carlsberg в Україні входить пиво, алкогольні та безалкогольні напої наступних торгових марок: «Львівське», «Балтика», Carlsberg, Tuborg, «Арсенал», «Славутич», «Жигулівське Запорізького Розливу», «Хмільне», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Kilkenny, Warsteiner, Grimbergen, König Ludwig, а також безалкогольні напої ретро-колекції на «Розмай лісовий». Carlsberg Ukraine входить до списку крупних платників податків країни і є найбільшим датським інвестором в Україні.

За даними Nielsen*, за підсумками дев’яти місяців 2014 року Carlsberg Ukraine займає позицію №2 на ринку пива України з часткою 27,7%, на ринку квасу частка компанії складає 28,9% у натуральному виразі.

Детальна інформація: www.carlsbergukraine.com
Читайте новини компанії на офіційній сторінці у facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine
* Nielsen Holdings N.V. (NYSE: NLSN) - провідний світовий постачальник аналітичних даних про споживчу поведінку і купівельні звички. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті www.nielsen.com.

За додатковою інформацією просимо звертатися:
Марія Тітовська
Noblet Media CIS
+38 044 201-01-95
+38 066 160-18-11
m.titovskaya@nobletmedia.com

ТЕГИ : пиво львівське

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

ПОДІЇ

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат