Від сьогодні закарпатці можуть звонити у контак-центр "Закарпатгаз"

admin 21.10.2015 11:43 СОЦІО

З 21 жовтня для всіх споживачів природного газу Закарпатської області розпочинає роботу Контакт-центр.

Відтак усі клієнти "Закарпатгаз" матимуть змогу отримати якісні консультаційні послуги, вичерпні фахові відповіді на усі свої запитання, передати фактичні показники лічильника за єдиним номером (0312) 48-83-04. Кваліфіковані оператори опрацьовуватимуть звернення клієнтів компанії щоденно з 8 до 20 години.

Метою створення контакт-центра є забезпечення якісного зворотнього зв'язку зі своїми клієнтами та впровадження більш ефективного формату взаємодії між ПАТ «Закарпатгаз» та споживачами природного газу. Відтепер наші клієнти можуть отримати консультації з усіх питань, зателефонувавши за єдиним номером контакт-центру (0312) 48-83-04, щоденно з 8:00 до 20:00, або написавши листа на електронну адресу contact@zk.104.ua. Дзвінки зі стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими та міжміськими тарифами, дзвінки з мобільних – відповідно до тарифного плану вашого оператора мобільного зв'язку.

«Останнім часом значно зросла кількість звернень споживачів газу до нашої компанії. Для того, щоб зробити більш комфортним отримання інформації нашими споживачами, позбавити їх необхідності стояти в довгих чергах для отримання консультації та заощадити час споживачів, ми організували роботу нового Контакт-центру. Завдання новоствореного центру - максимально швидко надати необхідну для споживача інформацію, проконсультувати та допомогти у вирішенні його проблеми», - коментує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.

Звернувшись до оператора Контакт-центру, споживачі ПАТ «Закарпатгаз» можуть дізнатись інформацію про стан власного особового рахунку, зробити звірку по оплаті, отримати консультацію з повірки приладу обліку газу, переоформлення особового рахунку, переукладання типових договорів та отримати он-лайн консультацію щодо інших послуг, які надає компанія. Для пільгових категорій споживачів передбачено надання інформації з наявності та розміру пільг і субсидій.

Встановлений сучасний програмно-апаратний комплекс дозволяє операторам центру вчасно та якісно опрацьовувати декілька телефонних звернень споживачів одночасно, а завдяки зручному алгоритму роботи оператори в лічені секунди отримують повну інформацію про особовий рахунок клієнта та оперативно нададуть відповідь на його запитання. Ми сподіваємось, що дана послуга стане зручним для клієнтів і компанії форматом взаємодії.

admin


За матеріалами регіональної газової компанії "Закарпатгаз"

ТЕГИ : закарпатгаз

Коментарі :


 

 

 

Погода

СОЦІО

Оголошення

Архів новин

Квітень
Січень
Лютий
Березень
Квітень
Травень
Червень
Липень
Серпень
Вересень
Жовтень
Листопад
Грудень
2025
1950
1951
1952
1953
1954
1955
1956
1957
1958
1959
1960
1961
1962
1963
1964
1965
1966
1967
1968
1969
1970
1971
1972
1973
1974
1975
1976
1977
1978
1979
1980
1981
1982
1983
1984
1985
1986
1987
1988
1989
1990
1991
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
2030
2031
2032
2033
2034
2035
2036
2037
2038
2039
2040
2041
2042
2043
2044
2045
2046
2047
2048
2049
2050
НдлПндВтрСрдЧтвПтнСбт
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат