«Львівське» – найбільш обговорюваний у соціальних медіа пивний бренд за підсумками 2014 року
ТМ «Львівське» увійшла до рейтингу найбільш обговорюваних українських брендів користувачами соціальних медіа у 2014 році. Про це стало відомо за результатами дослідження команди аналітиків соціальних медіа YouScan.
Для аналізу було застосовано систему моніторингу соціальних медіа YouScan, яка зібрала згадування найдорожчих національних брендів у різних словоформах з більш ніж 500 000 сайтів за відповідними пошуковими запитами. Очевидний спам (публікації роботів) у публікаціях користувачів був виключений із моніторингу. Серед джерел згадувань основними майданчиками стали: Facebook, ВКонтакте, Twitter, Livejournal та Blogspot.
За допомогою відповідних алгоритмів у автоматичному режимі було визначено тональність згадувань. Лідером онлайн-обговорень серед пивних брендів стала ТМ «Львівське», набравши найбільшу кількість позитивних згадувань. Згідно з даними YouScan найбільші піки обговорень бренда спостерігалися у червні, що пов'язано з обговоренням легенди про пивоварів Роберта Домса та виходу однойменної лінійки крафтового пива «Львівське Robert Doms».
В якості бази для дослідження YouScan використовував рейтинг 50 найдорожчих українських брендів за версією журналу «Фокус».
Андрій Отрощенко, віце-президент з маркетингу компанії Carlsberg Ukraine: «У сучасну епоху складно переоцінити значення онлайн-медіа та соціальних мереж зокрема для розвитку і комунікації бренда. Для успішного розвитку компанії просто зобов'язані йти в ногу із часом, спілкуватися зі своїми споживачами і прислухатися до їхніх коментарів, якими б вони не були. Той факт, що бренд «Львівське» очолив список найбільш обговорюваних пивних брендів, отримавши при цьому також і найвищий відсоток позитивних згадувань, свідчить про те, що наша команда рухається у правильному напрямку».
* * *
Про компанію Carlsberg Ukraine:
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. У Carlsberg Group працює понад 40 000 людей, а продукція Групи продається на більш ніж 150 ринках світу. За підсумками 2013 Carlsberg Group продала понад 138 мільйонів гектолітрів пива. Додаткова інформація на сайті www.carlsberggroup.com
До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в м.Запоріжжя, м.Київ та м.Львів. У компанії працює понад 1700 людей. У портфель Carlsberg в Україні входить пиво, алкогольні та безалкогольні напої наступних торгових марок: «Львівське», «Балтика», Carlsberg, Tuborg, «Арсенал», «Славутич», «Жигулівське Запорізького Розливу», «Хмільне», «Квас Тарас », Somersby, Guinness, Kilkenny, Warsteiner, Grimbergen, König Ludwig, а також безалкогольні напої ретро-колекції на «Розмай лісовий». Carlsberg Ukraine входить до списку крупних платників податків країни і є найбільшим датським інвестором в Україні.
За даними Nielsen*, за підсумками дев’яти місяців 2014 року Carlsberg Ukraine займає позицію №2 на ринку пива України з часткою 27,7%, на ринку квасу частка компанії складає 28,9% у натуральному виразі. Детальна інформація: www.carlsbergukraine.com Читайте новини компанії на офіційній сторінці у facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine
* Nielsen Holdings N.V. (NYSE: NLSN) - провідний світовий постачальник аналітичних даних про споживчу поведінку і купівельні звички. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті www.nielsen.com.
Про ТМ «Львівське»
«Львівське» — це найдавніше українське пиво, яке почали варити монахи ще у далекому 1715 році на Львівській пивоварні, що була заснована у 1715 році з легкої руки старости Станіслава Потоцького. Він надав монахам єзуїтам, які оселилися на його землі, право побудувати у Краківському передмісті Львова броварню. З тих пір і варять тут перше українське пиво. Смак цього славетного бурштинового напою пройшов довгий шлях крізь сторіччя. Його полюбили ще наші діди та прадіди.
За сприяння ТМ «Львівське» у Львові в 2005 році був відкритий перший в Україні Музей пивоваріння. Його відкриття було приурочене до святкування 290-ї річниці «Львівської пивоварні».
Восени 2013 року Львівська пивоварня отримала почесне звання «Обличчя міста». Були встановлені лавочки на центральних вулицях Львова (пр-т. Свободи, пл. Ринок, вул. Краківська, Галицька, Театральна).
Пиво «Львівське» щороку бере активну участь у святкуванні Дня міста, «Різдва зі Львівським», Днів Львова у містах України, а також у таких етно-джазових фестивалях як «Флюгери Львова», «Країна Мрій», «Країна Мрій Різдвяна»
Пиво «Львівське» традиційно підтримує видатні музичні проекти Україн, серед яких Всеукраїнський тур гурту «Воплі Відоплясова» в 2013 році, вихід музичного альбому гурту «Воплі Відоплясова» під назвою «Чудовий Світ» та етно-диск «Вечорниці», а також Всеукраїнський ювілейний тур гурту «Океан Ельзи» під назвою «Океан Ельзи – 20 років разом» в 2014р.
Також активна участь пива «Львівське» у соціальному та культурному житті міста відзначилась участю у встановленні у Львові першого в Україні пам’ятника броварям, п’яти скульптур батяриків. Крім того, перше українське пиво започаткувало у Львові щорічний фестиваль живої скульптурної композиції «Львівське крізь віки».
За результатами 2011 року ТМ «Львівське» стало брендом №2 на ринку України згідно даних AC Nielsen. Цю позицію утримує і сьогодні із часткою ринку 12,4% за результатами 2013 року.
За додатковою інформацією просимо звертатися:
Марія Тітовська
Noblet Media CIS
+38 044 201-01-95
+38 066 160-18-11 m.titovskaya@nobletmedia.com
ТЕГИ : пиво львівське
Коментарі :
Додати коментар