«Львівське 1715» тепер у новій мегаоб'ємній упаковці 5 літрів
ТМ «Львівське» вирішила порадувати любителів справжнього українського пива та випустила лімітовану серію «Львівське 1715» в упаковці по-справжньому великого формату – металевій діжці об'ємом 5 літрів.
Цього року перше українське пиво ТМ «Львівське» відзначає 300-річчя з моменту заснування Львівської пивоварні. Спеціально до цієї події бренд підготував для своїх шанувальників приємний сюрприз – лімітовану серію пива в мегаупаковці об'ємом 5 літрів. Цікаво, що дизайн нової упаковки виконаний у стилістиці старої пивної діжки, в якій у давнину зберігалося пиво.
Перший налив пивної діжки відбувся 17 квітня 2015 року на Київському заводі компанії Carlsberg Ukraine. Починаючи з травня, продукт представлений у великих торгових мережах України.
Слід зазначити, що діжку пива «Львівське 1715» також можна виграти, взявши участь у новій промо-кампанії від бренда «Львівське». Більше деталей за посиланням – www.lvivske.com.
Андрій Отрощенко, віце-президент з маркетингу компанії Carlsberg Ukraine: «Сьогодні ми раді представити споживачам улюблене пиво в новому великому форматі, який дозволить поділитися ним з друзями і всім разом підняти келихи за 300-річчя легендарної Львівської пивоварні!»
* * *
Про компанію Carlsberg Ukraine:
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв.
До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в м.Запоріжжя, м.Київ та м.Львів. У компанії працює 1650 людей. У портфель Carlsberg в Україні входить пиво, алкогольні та безалкогольні напої наступних торгових марок: «Львівське», «Балтика», Carlsberg, Tuborg, «Арсенал», «Славутич», «Жигулівське Запорізького Розливу», «Хмільне», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Kilkenny, Warsteiner, Grimbergen, König Ludwig, а також безалкогольні напої ретро-колекції на «Розмай лісовий». Carlsberg Ukraine входить до списку крупних платників податків країни і є найбільшим датським інвестором в Україні.
За даними Nielsen*, за підсумками 2014 року Carlsberg Ukraine займає позицію №2 на ринку пива України з часткою 27,9%, на ринку квасу частка компанії складає 28,2% у натуральному виразі.
Детальна інформація: www.carlsbergukraine.com
Читайте новини компанії на офіційній сторінці у facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine
* Nielsen Holdings N.V. (NYSE: NLSN) - провідний світовий постачальник аналітичних даних про споживчу поведінку і купівельні звички. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті www.nielsen.com.
Про ТМ «Львівське»
«Львівське» — це найдавніше українське пиво, яке почали варити монахи ще у далекому 1715 році на Львівській пивоварні, що була заснована у 1715 році з легкої руки старости Станіслава Потоцького. Він надав монахам єзуїтам, які оселилися на його землі, право побудувати у Краківському передмісті Львова броварню. З тих пір і варять тут перше українське пиво. Смак цього славетного бурштинового напою пройшов довгий шлях крізь сторіччя. Його полюбили ще наші діди та прадіди.
За сприяння ТМ «Львівське» у Львові в 2005 році був відкритий перший в Україні Музей пивоваріння. Його відкриття було приурочене до святкування 290-ї річниці «Львівської пивоварні».
Восени 2013 року Львівська пивоварня отримала почесне звання «Обличчя міста». Були встановлені лавочки на центральних вулицях Львова (пр-т. Свободи, пл. Ринок, вул. Краківська, Галицька, Театральна).
Пиво «Львівське» щороку бере активну участь у святкуванні Дня міста, «Різдва зі Львівським», Днів Львова у містах України, а також у таких етно-джазових фестивалях як «Флюгери Львова», «Країна Мрій», «Країна Мрій Різдвяна»
Пиво «Львівське» традиційно підтримує видатні музичні проекти Україн, серед яких Всеукраїнський тур гурту «Воплі Відоплясова» в 2013 році, вихід музичного альбому гурту «Воплі Відоплясова» під назвою «Чудовий Світ» та етно-диск «Вечорниці», а також Всеукраїнський ювілейний тур гурту «Океан Ельзи» під назвою «Океан Ельзи – 20 років разом» в 2014р.
Також активна участь пива «Львівське» у соціальному та культурному житті міста відзначилась участю у встановленні у Львові першого в Україні пам’ятника броварям, п’яти скульптур батяриків. Крім того, перше українське пиво започаткувало у Львові щорічний фестиваль живої скульптурної композиції «Львівське крізь віки».
За результатами 2011 року ТМ «Львівське» стало брендом №2 на ринку України згідно даних AC Nielsen. Цю позицію утримує і сьогодні із часткою ринку 13,1% за результатами 2014 року.
За додатковою інформацією просимо звертатися:
Марія Тітовська
Noblet Media CIS
+38 044 201-01-95
+38 066 160-18-11
m.titovskaya@nobletmedia.com
ТЕГИ : пиво львівське
Коментарі :
Додати коментар