За підтримки пива «Львівське» розпочнеться мистецький проект «Вікна в минуле»
У стародавньому місті Лева стартує соціальний мистецький проект «Вікна в минуле», який підтримує перше українське пиво ТМ «Львівське»*. До участі у ньому запрошуються талановиті художники з різних країн світу, які створять першу в Україні арт-галерею під відкритим небом, присвячену історії ремісничого Львова.
Час невпинно минає і часто не залишає нам можливості озирнутися і пригадати історію Львова. Нині вона знаходиться у музеях, архівах та бібліотеках. Сьогодні ТМ «Львівське» вирішила підтримати громадську ініціативу, що відродить славетну історію ремісничого Львова.
Мистецький проект «Вікна в минуле» передбачає створення серії символічних портретів представників міських ремісничих цехів Львова 17-18 століть на фасадах кількох львівських кам’яниць у старому місті, біля площі Коліївщини, з відповідними гербами і атрибутикою. Портрети будуть розташовані у так званих «сліпих» вікнах на рівні першого-четвертого поверхів. Даний проект організований Львівською обласною громадською організацією «Срібні Крила» спільно із ТзОВ «Кубок Лева» та проходитиме також за сприянням Львівської міської ради, а також за підтримки ТМ «Львівське». Участь у міжнародному мистецькому проекті «Вікна в минуле» зможуть взяти художники, які пройдуть конкурсний відбір журі. Для цього необхідно подати заявку та заповнити анкету, яку можна завантажити з сайту www.lionparade.com.ua. Також інформацію про проект можна знайти і на сайті www.lvivske.com.
Заявки на участь у конкурсі приймаються до 30 квітня 2014 року. Фіналістів творчого відбору буде оголошено 8 травня 2014 року, а пленер у самому серці стародавнього міста Лева відбудеться вже у червні.
Художній нагляд за проектом буде здійснювати Володимир Костирко, відомий український художник, автор серії картин з історії Львова. Також до складу журі увійшли Андрій Козицький (кандидат історичних наук, доцент Львівського національного університету імені Івана Франка, редактор «Енциклопедія Львова»), Наталія Космолінська (історик мистецтва, автор багатьох публікацій з історії Львова та Галичини, головний редактор мистецького журналу «A-Z art»), Тарас Маципура, провідний бренд-менеджер ТМ «Львівське», компанія Carlsberg Ukraine, Ірина Мазур, Директора ТзОВ «Кубок Лева» та Романюк Віктор, Голова Львівської обласної громадської організації «Срібні Крила».
Тарас Маципура, провідний бренд-менеджер ТМ «Львівське» компанії Carlsberg Ukraine: «Пиво «Львівське» традиційно знайомить мешканців та гостей стародавнього та дивовижного міста Лева з його історичною спадщиною, саме тому ми вирішили підтримати даний проект «Вікна в минуле». Завдяки йому кожен зможе здійснити неймовірну подорож у часі та побачити зовсім інший Львів. Перед нами постане не величне місто князів та королів, яким ми звикли його бачити, а зовсім інший бік стародавнього Львова. Ми побачимо обличчя тих ремісників, що будували та підтримували побут городян у 17-18 сторіччі. Серед них будуть і пивовари, завдяки яким Львів кілька разів повністю змінював своє лице, і кравці, і ковалі та ще багато представників інших професій. Організатори ініціювали справді унікальний проект, в рамках якого буде створено першу в Україні арт-галерею під відкритим небом».
* * *
Про ТМ «Львівське»
Львівське — це найдавніше українське пиво, яке почали варити монахи ще у далекому 1715 році на Львівській пивоварні, яка була заснована у 1715 році з легкої руки старости Станіслава Потоцького, що надав монахам єзуїтам, які оселилися на його землі, право побудувати у Краківському передмісті Львова броварню. З тих пір і варять тут перше українське пиво - «Львівське». Смак цього славетного бурштинового напою пройшов довгий шлях крізь сторіччя. Його полюбили ще наші діди та прадіди.
За сприяння ТМ «Львівське» у Львові в 2005 році був відкритий перший в Україні Музей пивоваріння. Його відкриття було приурочене до святкування 290-ї річниці «Львівської пивоварні».
У доробку броварні та ТМ «Львівське» уже декілька проектів по благоустрою міста, серед яких встановлення лавочок на центральних вулицях Львова.
Пиво «Львівське» щороку організовує святкування Дня міста, «Різдво з Львівським», підтримує етно-джазовий фестиваль «Флюгери Львова», Дні Львова у містах України та бере участь у різних пивних фестивалях, що проходять за активної підтримки бренду.
Також активна участь пива «Львівське» у соціальному та культурному житті міста відзначилась участю у встановленні у Львові першого в Україні пам’ятник броварям, п’яти скульптур батяриків, барвистої карти Україні викладеної із квітів. Крім того, перше українське пиво започаткувало у Львові щорічний фестиваль живої скульптурної композиції «Львівське крізь віки».
За результатами 2011 року ТМ «Львівське» стало брендом №2 на ринку України згідно даних AC Nielsen. Цю позицію утримує і сьогодні із часткою ринку 12,4% за результатами 2013 року.
Про компанію Carlsberg Ukraine:
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. В Carlsberg Group працює понад 41 000 чоловік, а її продукція продається на більше ніж 150 ринках світу. За підсумками 2013 року Carlsberg Group продала 138 мільйонів гектолітрів пива.
Додаткова інформація на сайті www.carlsberggroup.com
У склад Carlsberg Ukraine входять заводи в м.Запоріжжі, м.Києві та м.Львові. В компанії працює близько 3500 чоловік. В портфель Carlsberg Group в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торгівельних марок: «Львівське», «Балтика», Carlsberg, Tuborg, «Арсенал», «Славутич», «Жигулівське Запорізького Розливу», Holsten, Corona, Negra Modelo, «Хмільне», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Kilkenny, Harp, Warsteiner, Grimbergen.
За даними Nielsen**, за підсумками 2013 Carlsberg Ukraine займає позицію № 2 на ринку пива України з часткою 27,9% в натуральному вираженні. На ринку квасу компанія займає частку 28% у натуральному вираженні.
Детальна інформація: www.carlsbergukraine.com
Читайте новини компанії на офіційній сторінці у facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine
*Організаторами мистецького проекту «Вікна в минуле» виступають ТзОВ «Кубок Лева» та Львівська Обласна Громадська Організація «Срібні крила».
** Nielsen Holdings NV (NYSE: NLSN) - провідний світовий постачальник аналітичних даних про споживчу поведінку і купівельних звичках. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті www.nielsen.com.
За додатковою інформацією просимо звертатися:
Олександр Шевельов
Noblet Media CIS
+38 044 201-01-95
+38 066 219-33-41
a.shevelyov@nobletmedia.com
ТЕГИ : пиво львівське
Коментарі :
Додати коментар