5 престижних нагород отримала компанія Carlsberg Ukraine
Carlsberg Ukraine другий рік поспіль визнано «найефективнішим рекламодавцем року», а бренди компанії отримали п'ять нагород у різних категоріях найбільшої премії в Україні в галузі маркетингових комунікацій Effie Awards.
У рамках премії також стали відомі результати рейтингу Best Marketing Teams – маркетингова команда Carlsberg Ukraine перемогла в категорії «Безалкогольні, слабоалкогольні напої».
28 листопада у Києві відбулася церемонія нагородження Effie Awards Ukraine 2014. Експерти премії щорічно оцінюють поєднання стратегії, креативу і – як результат – ефективність комунікації компаній. Переможців 9-ої за рахунком премії Effie в Україні визначало компетентне журі, до складу якого увійшли 126 провідних фахівців рекламно-маркетингової індустрії.
За результатами конкурсу новинку від ТМ «Львівське» крафтове пиво «Львівське Robert Doms» було відзначено «сріблом» у категорії «Запуск продукту/сервісу», сидр Somersby став володарем двох бронзових нагород у категоріях «Напої алкогольні та слабоалкогольні» та «Запуск продукту/сервісу». Також у категорії «Напої алкогольні та слабоалкогольні» «бронзу» отримало спеціальне пиво «Львівське Різдвяне», а «музична» співпраця ТМ «Львівське» з легендарною групою «Океан Ельзи» дозволила отримати ще одну бронзову нагороду в категорії «Спонсорство».
Презентація «Львівське Robert Doms» розповідає про те, як, долаючи тенденцію недовіри споживача до великих виробників пива, бренд «Львівське» успішно вивів на ринок крафтове пиво «Львівське Robert Doms».
Кейс Somersby демонструє стратегію запуску нового продукту та розвиток категорії сидрів в Україні. Успішна комунікація «Яблука, які «грають» в голові» не тільки підкорила серця українських споживачів, але і принесла команді «срібло» відразу в двох номінаціях.
Спеціальний сорт пива «Львівське Різдвяне» дозволив сформувати категорію «зимового» пива і підтримувати високий попит на нього протягом ось уже трьох років. Із повним переліком нагород компанії Carlsberg Ukraine на Effie можна ознайомитися на сайті премії. Детальна інформація про вибір Best Marketing Teams і критерії оцінки доступна на сайті рейтингу.
Максим Лазебник, виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції (офіційний представник Effie в Україні, організатор Best Marketing Teams): «Уже 9 років Всеукраїнська рекламна коаліція організовує Effie Awards Ukraine – міжнародний конкурс, який маркетологи всього світу вважають еталоном маркетингової ефективності. Тільки найдостойніші кейси проходять «сито» з кожним роком все більш суворого журі. Цього року Carlsberg Ukraine знову підтвердила своє звання найбільш ефективного рекламодавця України за результатами набраних нею балів. Цього року ми також раді відзначити маркетингову команду Carlsberg Ukraine, яка стала ще й переможцем рейтингу Best Marketing Teams в категорії «Безалкогольні, слабоалкогольні напої». Дуже важливо, щоб маркетингова команда була не тільки ефективною, а й креативної, при цьому правильно розпоряджалася маркетинговим бюджетом і управляла просуванням портфеля своїх брендів.
Велика рідкість, коли одній компанії вдається стати переможцем Effie та Best Marketing Team, але команда Carlsberg Ukraine отримала відразу дві найвищих і найбажаніших в маркетинговому середовищі нагороди».
Андрій Отрощенко, віце-президент з маркетингу компанії Carlsberg Ukraine: «Премія Effie – це свого роду золотий стандарт ефективності реклами. Ми дуже пишаємося тим, що нашій компанії знову вдалося стати найефективнішим рекламодавцем України, при цьому зібрати відразу 5 нагород завдяки правильній комунікації наших брендів. Також нам дуже приємно отримати визнання Best Marketing Team, яке показує, що наша команда працює злагоджено і рухається у правильному напрямку».
admin
ТЕГИ : пиво, Carlsberg Ukraine,Коментарі :
Додати коментар