У банківському відділенні «шантажують» клієнтів, не видаючи депозити й вимагаючи застрахуватися
Наприкінці минулого місяця до редакції звернулася ужгородка Яна, яка разом зі своєю мамою мають депозит у Дельта-банку. Молода жінка розповіла, що у банківському відділенні на вул. Перемоги щоразу вимагають застрахувати життя, видаючи при цьому всього лиш по 50—100 грн. із депозиту.
Цитуємо листа: «Так склалося, що у мене і моєї мами валютні депозити в Дельта-банку. Мало того, що ми вже третій місяць не можемо їх отримати (постійно обіцяють зробити це «завтра»), мало того, що у моєї мами на тлі нервового стресу стався мікроінфаркт (їй потрібна операція) і ми надали всі документи і довідки, але гроші нам усе одно не видали, так у банківському відділенні Дельта-банку, що розташований на вул. Перемоги, ще й вирішили на нас «підзаробити». На касі при отриманні коштів вимагають, щоб я ще й застрахувала своє життя на 10 гривень!
Звісно, це невелика сума, але... Оскільки найчастіше одноразово видається купюра номіналом 50 доларів або 100 доларів (це як максимум!), то щоразу за це треба доплатити 10 гривень. Таким чином, виходить, що за час отримання мною мого депозиту на суму 6 тис. дол. вони «підзароблять» на цьому тисячу гривень! А таких, як я, багато.
На мій аргумент, що я маю страхування, вони розводять руками, а керівник відділення взагалі не дає чіткої відповіді на питання, на яких підставах вони так чинять, якими офіційними розпорядженнями керуються?»
Минулого тижня читачка повідомила, що у відділенні кошти з депозиту (принаймні їй особисто) хоч і видають дрібними сумами, але припинили вимагати, аби вона щоразу страхувалася. Проте, як з’ясувалося, таку практику продовжують стосовно інших клієнтів.
Наразі в банківському відділенні відмовляються повернути кошти Валентині Златковій, попри те, що термін депозиту закінчився, а жінці потрібно робити операцію. Відповідні довідки з медичної установи вона зібрала й подала до банківського відділення ще місяць тому, але, незважаючи на це, отримати гроші упродовж і цього тижня так і не змогла.
Зауважимо, людина з серцевими проблемами змушена практично донищувати своє здоров’я перед операцією, добиваючись визнання своїх елементарних прав — забрати депозитні кошти, необхідні на операцію.
Редакція чекає на офіційні пояснення від керівництва банківського відділення, адже подібні скарги від їхніх клієнтів не є поодинокими.
ТЕГИ : огляд листів, дельта-банк,
Коментарі :
Додати коментар