До 300-річчя пивоварні "Львівське" змінило дизайн
14 жовтня найстаріша броварня України – Львівська пивоварня – відзначила своє 299-річчя. А вже у наступному році вона святкуватиме 300-літній ювілей.
До цієї визначної події ТМ «Львівське» оновила дизайн етикеток продукції, відтепер їх доповнює елемент із зображенням числа «300» та лева – емблеми першого українського пива й символу стародавнього міста.
Етикетки в оновленому дизайні прикрашають популярні сорти торгової марки – «Львівське 1715», «Львівське Світле» та «Львівське Міцне». Пиво зі згадкою про 300-річний ювілей вже з’явилося у продажі та представлене на всій території України як у скляних, так і в пластикових пляшках.
Нагадаємо, що легендарна Львівська пивоварня була заснована у 1715 році з дозволу графа Станіслава Потоцького. Саме це підприємство майже одразу стало одним із найпотужніших виробників пива та увійшло до трійки найкращих пивоварень Австро-Угорської імперії. Тож вже 299 років пройшло з того часу, відколи в Україні почали варити справжнє українське пиво — львівське.
На сьогоднішній день лінійка бренда представлена 7 сортами: традиційними «Світле», «1715», «Міцне» та «Портер», спеціальним «Різдвяне», а також преміальними новинками «Robert Doms Богемський» та «Robert Doms Віденський».
Андрій Отрощенко, віце-президент з маркетингу компанії Carlsberg Ukraine: «Ми всі знаходимося у передчутті визначної події, якою може пишатися Україна. Адже зберегти незмінну якість продукції протягом трьох століть – це дійсно велике досягнення. Сподіваємося, що нова етикетка допоможе шанувальникам хорошого пива вже сьогодні розділити з нами радість передчуття 300-річного ювілею Львівської пивоварні, а в 2015 році – разом його відсвяткувати».
admin
ТЕГИ : пиво ЛьвіськеКоментарі :
Додати коментар