У Львові обговорили роль історії та бізнесу в ствренні національної ідентичності (ФОТО, ВІДЕО)

admin 23.05.2014 12:07 СОЦІО

«Київстар» та Львівська бізнес школа організували дискусію про роль історії та бізнесу в створенні національної ідентичності.


20 травня «Київстар» та Львівська бізнес-школа організували дискусійну зустріч на тему: «Між історією і економікою: важливість самоідентифікації і своєчасність проектів».  

Приводом до дискусії стала презентація проекту Vkraina, ініційованого національним оператором «Київстар». В рамках проекту українцям пропонується зануритися в історію формування української національної ідентичності у викладі європейських географів та науковців XVI-XVIII ст. та отримати унікальні знання з історії картографії земель України в інтерактивній формі.

У ході дискусії представники бізнесу, ЗМІ і громадські діячі обговорювали питання щодо важливості самоідентифікації як в бізнесі, так і в історії. Окрему увагу було приділено оцінці можливостей, які відкриваються перед Україною сьогодні, а також завдань громади, підприємців і представників бізнесу в цей доленосний для країни час.
У дискусії взяли участь: Андрій Осадчук, директор з регуляторно-правового забезпечення, член правління компанії «Київстар» та Ярослав Грицак, автор колекції історичних мап України Vkraina, професор УКУ, провідний український історик і публіцист. Модератором дискусії виступив Микола Вересень, український журналіст, громадський та політичний діяч.

Андрій Осадчук розмірковував щодо важливості самоідентифікації країни для ведення в ній бізнесу:
«Ми розпочали роботу над проектом Vkraina ще у квітні 2013 року, адже ми, як національний оператор, усвідомлюємо, як важливо для українців переосмислити історію власної держави. Зараз цей проект став більш ніж актуальним, адже Україна отримала шанс перейти на якісно новий рівень розвитку економіки. Завдання лідерів ринку в цій ситуації – сприяти системним реформам в Україні. Компанія «Київстар» є найбільшим платником податків в телеком-галузі, а також входить до ТОП-10 найбільших платників податків в Україні. Ми очікуємо, що ці кошти будуть використані державою за призначенням.

Реалії телеком-ринку в Україні просто жахливі. Більшість телефонів не можуть працювати повноцінно, бо штучно стримується розвиток стандартів зв’язку нового покоління. Але треба розуміти, що розвиток телекому – це не розвиток компанії «Київстар», це розвиток галузі зв’язку в цілому, а також суміжних ринків.
Якби ліцензії на 3-є і 4-те покоління зв'язку були б видані вже сьогодні, ми могли б створити сотні нових робочих місць, як в «Київстар», так і, що найважливіше, в суміжних галузях. А це саме той малий і середній бізнес, який конче потребує системних змін і підприємницької мотивації.

Ми – успішний бізнес, але ми свідомо виходимо із зони комфорту, робимо заяви, чітко формуємо свою позицію, проводимо дискусії, тому що усвідомлюємо, що без стимулювання змін в країні, без реальної підтримки реальних реформ, просування європейських цінностей і усвідомлення своєї історії у нас немає майбутнього.
Необхідно чесне партнерство між державою і бізнесом. Довіра і прозорість. При цьому системні реформи повинен здійснювати кваліфікований, правильно мотивований менеджмент, інакше вони не будуть успішними».
На думку Ярослава Грицака, «сьогодні для України відкрите вікно можливостей – window of opportunity». Як зазначив пан Грицак: «Але це вікно тому і є вікном, що воно відкривається і закривається. І якщо ми зараз не подумаємо про стратегію розвитку, то ці можливості можуть закритися, як це уже сталося одного разу після 2004 року.

Сьогодні ми є свідками народження нової країни. Ця країна потребує нової якості. І проект Vkraina, започаткований компанією «Київстар», для мене є прикладом саме цієї нової якості. Дуже важливо переосмислювати історичні факти так, щоб формувати у собі почуття власної гідності, лікуватися від наших комплексів і працювати на «зшивання» країни. Без такого розуміння історії ми крадемо у себе своє   майбутнє».
В рамках заходу у Львові також відбулася екскурсія з використанням мобільних технологій. Журналісти дізналися про таємниці старовинного міста, використовуючи мобільний додаток Vkraina.

Про проект Vkraina:
Vkraina.com – це мультимедійна онлайн-презентація, створена на основі приватної колекції оригінальних геополітичних карт територій сучасної України за ініціативи національного телеком-оператора «Київстар». Vkraina.com має на меті популяризацію знань про історію України за допомогою сучасних засобів телекомунікацій.
Проект vkraina.com проливає світло на маловивчену, погано знану, а в минулому взагалі заборонену в Україні тему картографування українських земель. Проект охоплює період від часів пізнього європейського Відродження до часу занепаду козацької держави наприкінці XVIII ст. на прикладі оригінального історичного матеріалу.
Рефреном до представленого матеріалу стали мелодії у стилі доби пізнього Ренесансу та українського бароко, які спеціально для проекту написав композитор Вадим Борисенко.

admin

ТЕГИ : КиївстарМикола ВересеньЛьвівська бізнес школа

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

СОЦІО

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат