Пиво «Львівське» сприяє розвитку українського туризму
Пивоварна компанія Carlsberg Ukraine отримала почесне звання «Партнер українського туризму» за реалізацію рекламної кампанії бренду «Львівське» «На Різдво до Львова» у рамках церемонії нагородження Hospitality Excellence Award.
Рекламна кампанія бренду «Львівське» «На Різдво до Львова», що відзначена нагородою Hospitality Excellence Award, стартувала в листопаді 2012 року. Її метою було розповісти українцям про одне з найкращих місць для святкування Різдва - стародавнє місто Лева, а також про історію та традиції цього свята.
Hospitality Excellence Award - щорічна професійна премія у сфері індустрії гостинності, створена за підтримки Ради з питань туризму та курортів України. Організатори премії, яка вперше вручалася цього року в Києві, відзначили нагородами найкращі ідеї, інновації та рішення індустрії. Спектр номінацій Hospitality Excellence Award був досить широкий - від нових технологій у сфері енергозбереження та системних рішень в управлінні готельним бізнесом до наукових досягнень і ефективних маркетингових кампаній.
Пиво «Львівське» вже давно стало символом міста Лева. І як його невід'ємна частина воно завжди радувало жителів і гостей Львова цікавими концертами, особливими святами і веселими розважальними заходами. Цей рік не був винятком. Гостям столиці Галичини, які приїхали на зимові свята, «Львівське» подарувало можливість відчути весь смак різдвяних свят з особливим львівським колоритом. А жителям Львова ще раз нагадало про прекрасні національні традиції, які зберігає їх стародавнє місто.
Євген Самарцев, голова Ради з питань туризму та курортів: «Ми вважаємо, ТМ «Львівське», яка входить до портфелю брендів Carlsberg Ukraine, зробила вагомий внесок у розвиток туризму в Україні. З року в рік «Львівське» організовує та підтримує різноманітні культурні заходи у Львові та інших містах України, привертаючи таким чином величезну кількість туристів. Цього року, наприклад, Львів у період зимових свят відвідало понад 180 тисяч людей згідно зі статистичними даними».
Тарас Маципура, провідний бренд-менеджер ТМ «Львівське» компанії Carlsberg Ukraine: «Нам дуже приємно отримати почесне звання «Партнер українського туризму». Перше українське пиво за майже три століття свого існування перетворилося на візитну картку Львова і органічно вписалося в культуру та історію цього стародавнього міста. І сьогодні, «Львівське» для рідного міста реалізовує багато цікавих проектів, щоб зробити його ще більш привабливим - як для туристів з інших міст України, так і для гостей з інших країн. Тому ми гостинно запрошуємо відвідати пивну столицю України і особисто в цьому переконатися».
* * *
Про компанію Carlsberg Ukraine:
Власником компанії Carlsberg Ukraine є Carlsberg. Carlsberg Group є однією з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. Флагманський бренд – Carlsberg – є одним із найбільш відомих пивних брендів у світі, а бренди «Балтика», Carlsberg и Tuborg входять до шістки найбільших пивних брендів в Європі. В Carlsberg Group працює понад 41 000 чоловік, а її продукція продається на більше ніж 150 ринках світу. За підсумками першого півріччя 2012 року Carlsberg Group продала 70 мільйонів гектолітрів пива. Carlsberg Group є офіційним спонсором чемпіонату УЄФА - ЄВРО 2012TM, який відбувся в Польщі та Україні.
Додаткова інформація на сайті www.carlsberggroup.com
У склад Carlsberg Ukraine входять заводи в м.Запоріжжі, м.Києві та м.Львові. В компанії працює близько 3500 чоловік. В портфель Carlsberg Group в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торгівельних марок: «Славутич», «Львівське», Tuborg, «Балтика», Carlsberg, Holsten, Corona, Negra Modelo, «Арсенал», «Хмільне», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Kilkenny, Harp, Warsteiner, Grimbergen.
Як повідомляє AC Nielsen*, за результатами 9 місяці 2012 року Carlsberg Ukraine займає позицію № 2 на ринку пива України з часткою 29,4% в натуральному вираженні. У сегменті квасу компанія займає 34,9% ринку в натуральному вираженні.
Детальна інформація: www.carlsbergukraine.com
Читайте новини компанії на офіційній сторінці у facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine
*AC Nielsen – компанія входить у склад корпорації Nielsen та є світовим лідером у області маркетингових досліджень.
За додатковою інформацією просимо звертатися:
Олександр Шевельов
Noblet Media CIS
+38 044 201-01-95
+38 066 219-33-41
a.shevelyov@nobletmedia.com
ТЕГИ : пиво львівське
Коментарі :
Додати коментар