Експерти відзначили нагородою маркетингову команду ТМ «Львівське» на X-Ray Marketing Awards
21 листопада 2013 року у Києві відбулася церемонія нагородження четвертої щорічної премії X-Ray Marketing Awards. В рамках конкурсу маркетингова команда ТМ «Львівське» отримала перемогу у номінації «Сталість/послідовність».
X-Ray Marketing Awards – це авторитетна та шанована премія у світі маркетингу та реклами, що проходить в Україні з 2010 року. Основна місія X-Ray – «просвітити під рентгеном» бренди та їх рекламні кампанії, для того щоб визначити кращих з кращих в українському маркетингу. У рамках щорічної премії X-Ray Marketing Awards проводиться церемонія нагородження найкращих маркетингових команд, серед яких цього року опинилася й команда ТМ «Львівське».
Протягом двох місяців організатори премії – журнал Marketing Media Review - розсилали опитувальні листи найсильнішим маркетинг-директорам, головам рекламних холдингів, додаючи до консолідованих результатів свій експертний погляд. Аудитором премії виступила компанія PwC Ukraine. До складу журі цьогоріч увійшли експерти з маркетингу та маркетингових комунікацій.
«Львівське» - один з улюблених пивних брендів українців. У цьому році він у четверте увійшов до ТОП-50 найпопулярніших брендів України згідно рейтингу журналу «Фокус». Про популярність першого українського пива свідчить той факт, що сьогодні «Львівське» займає друге місце на ринку пива України з часткою 12,6% за підсумками 8 місяців 2013 року.
Тарас Маципура, провідний бренд-менеджер ТМ «Львівське» компанії Carlsberg Ukraine: «Дуже приємно, що колеги відзначили нашу маркетингову стратегію та присудили їй перемогу саме у номінації «Сталість/послідовність». Адже основне у пиві «Львівське» – це його незмінна та стабільна якість для усіх поколінь. Тому, ось уже кілька років поспіль, у маркетингових комунікаціях ми нагадуємо про багату історію першого українського пива та пивоваріння в Україні, що сягає своїм корінням 1715 року. І ми дуже раді, що це знаходить відгук у споживачів та отримує схвальні оцінки професіоналів галузі».
* * *
Про компанію Carlsberg Ukraine:
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. В Carlsberg Group працює понад 41 000 чоловік, а її продукція продається на більше ніж 150 ринках світу. За підсумками 2012 року Carlsberg Group продала 140 мільйонів гектолітрів пива. Додаткова інформація на сайті www.carlsberggroup.com
У склад Carlsberg Ukraine входять заводи в м.Запоріжжі, м.Києві та м.Львові. В компанії працює близько 3500 чоловік. В портфель Carlsberg Group в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торгівельних марок: «Львівське», «Балтика», Carlsberg, Tuborg, «Арсенал», «Славутич», «Жигулівське Запорізького Розливу», «Мінське Жигулівське», Holsten, Corona, Negra Modelo, «Хмільне», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Kilkenny, Harp, Warsteiner, Grimbergen.
Як повідомляє Nielsen*, за підсумками 6 місяців 2013 року Carlsberg Ukraine займає позицію №2 на ринку пива України з часткою 28,7% в натуральному вираженні. На ринку квасу компанія займає частку 31,4% у натуральному вираженні.
Детальна інформація: www.carlsbergukraine.com
Читайте новини компанії на офіційній сторінці у facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine
* Nielsen Holdings NV (NYSE: NLSN) - провідний світовий постачальник аналітичних даних про споживчу поведінку і купівельних звичках. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті www.nielsen.com.
За додатковою інформацією просимо звертатися:
Олександр Шевельов
Noblet Media CIS
+38 044 201-01-95
+38 066 219-33-41
a.shevelyov@nobletmedia.com
ТЕГИ : пиво львівське
Коментарі :
Додати коментар