Закарпатський контактний центр приймає дзвінки від мешканців області  

admin 13.11.2013 12:49 ПОДІЇ

Контактний центр створений для вдосконалення роботи органів виконавчої влади із зверненнями та налагодження суспільного діалогу. Вирішенню цього завдання активно сприяє «гаряча лінія» Контактного центру 0-800-501-484 – телефонний центр спілкування фахівців Закарпатського обласного контактного центру. Такий зв’язок дозволяє оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади, надавати усні або письмові відповіді кожному жителю, котрий звернувся з запитанням, на зазначену ним адресу.

Усі звернення до органів виконавчої влади Закарпатської області отримують реагування у максимально стислі терміни.

Графік роботи «гарячої лінії»: з понеділка по п’ятницю з 9:30 до 17:30 години, (субота, неділя та святкові дні – вихідні).

Дзвінки зі стаціонарних номерів телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів оплачуються абонентами відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.
       

admin

Коментарі :


13.11.2013 14:08 земляк

Круто!
Маєш проблему, ПОДЗВОНИ в "контактній центр" - й нема проблеми!

А ми, бовдури, трохи у Європу... не вступили, де треба ще щось РОБИТИ, щоб вирішити своє питання!

Спасибі, шапкозлодію, його урядовцям та його народним посланцям, які нам дали: контактний центр, а головне - що дзвінки до нього... безкоштовні!  


Додати коментар

 

 

 

Погода

ПОДІЇ

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат