«Кредобанк» розширює функціональність Інтернет-банкінгу  

admin 18.09.2013 11:26 СОЦІО

«Кредобанк» розширив функціональність системи KredoDirect – Інтернет-банкінгу для фізичних осіб. Впроваджені зміни дозволяють роздрібним клієнтам банку обирати спосіб підтвердження онлайн-платежів та швидко поповнювати рахунки мобільних телефонів будь-якого GSM-оператора України. Окрім того, впроваджено полегшену мобільну версію системи, яка дає змогу виконувати банківські операції з будь-якого мобільного пристрою із доступом в Інтернет.    


Відтепер клієнти банку мають можливість обрати один із способів підтвердження своїх платежів – за допомогою одноразового паролю, що надсилається SMS-повідомленням на мобільний телефон, або ж за допомогою одноразових кодів, розміщених на спеціальній скретч-карті. Для SMS-авторизації можна обрати будь-який український мобільний номер без попередньої реєстрації у відділенні банку. Клієнти також можуть зберегти існуючий спосіб підтвердження операцій за допомогою одноразових кодів з скретч-карти, який не потребує мобільного телефону та не залежить від роботи стільникового зв’язку. Існуючі клієнти KredoDirect можуть змінювати спосіб підтвердження платежів в інтерфейсі системи необмежену кількість разів без додаткових оплат. Нові клієнти роблять свій вибір при підключенні системи у будь-якому відділенні банку.

Полегшена мобільна «лайт» версія системи KredoDirect автоматично запускається з будь-якого мобільного телефону, смартфону чи планшета при відкритті веб-сайту системи. Вона не залежить від операційної системи мобільного пристрою та автоматично оптимізується під розмір його екрана, споживає мінімум трафіку та швидко працює при повільному Інтернет-з’єднанні. «Лайт» версія дає можливість проведення всіх операцій, доступних у її звичайній версії.

«Розширення можливостей системи KredoDirect стало одним з перших результатів стратегічного проекту удосконалення Інтернет-банкінгу для наших роздрібних клієнтів, – говорить перший заступник голови правління ПАТ «Кредобанк» Марцін Куксіновіч. – Відтепер наші клієнти можуть обирати зручний для себе спосіб користування системою та керувати рахунком з мобільних пристроїв, будучи впевненими за традиційно високий рівень безпеки розрахунків. «Кредобанк» постійно працює над тим, аби зробити онлайн-банкінг для клієнтів простішим та зручнішим».

Система Інтернет-банкінгу KredoDirect надає можливість клієнтам «Кредобанку» - фізичним особам переглядати залишки за своїми рахунками, здійснювати швидкі платежі на рахунки у будь-якому банку України, створювати та зберігати шаблони для регулярних платежів, а також відкривати депозити без візиту до відділення банку та поповнювати рахунки мобільних телефонів будь-якого GSM-оператора України. «Кредобанк» забезпечує цілодобову підтримку своїх онлайн-клієнтів через безкоштовну інфолінію за телефоном 0-800-500-8-500.

Довідка:
ПАТ «Кредобанк», заснований у Львові в 1990 році, є найбільшим банком Західної України та   найбільшою польською інвестицією у банківську систему України. Його стратегічним інвестором є найбільший банк Польщі – PKO Bank Polski S.A., чия частка у структурі акціонерного капіталу банку складає 99,6%. «Кредобанк» є одним з двох українських банків, чий кредитний рейтинг з 2006 року визначає одне з найстарших рейтингових агентств світу – Standard & Poor’s. Банк пропонує повний спектр послуг для роздрібних клієнтів, підприємств малого, середнього та великого бізнесу в 22-х областях України, Києві та Автономній Республіці Крим. У 2013 році «Кредобанк» увійшов до ТОП-10 переможців в номінації «Зарплатні проекти» дослідження «50 провідних банків України» газети «КоммерсантЪ», а також до числа 30 найкомфортніших банків України для фізичних осіб за версією журналу «Фокус».

admin


За матеріалами прес-служби ПАТ «КРЕДОБАНК»

ТЕГИ : Кредобанк

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

СОЦІО

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат