ТМ «Львівське» дає можливість потрапити на концерт гурту «ВВ» і отримати мільйони пляшок пива
Завдяки новій акції від ТМ «Львівське» поціновувачі бурштинового напою матимуть унікальну можливість відчути єдніcть поколінь, долучившись до визначної музичної події цього року - туру відомого рок-гурту «Воплі Відоплясова» під назвою «Чудовий Світ». Також шанувальники зможуть знайти мільйони пляшок пива «Львівське 1715» під акційними кришечками.
Незмінна якість пива «Львівське» вже майже 300 років єднає покоління українців. А що краще за музику гуртує людей? Музика здатна передати найглибші почуття та найсильніші емоції, непідвладні часу і зрозумілі кожному навіть без слів, та поєднати в одному пориві людей різного віку і способу життя. Саме тому, в рамках проведення цьогорічної акції, ТМ «Львівське» дарує своїм шанувальникам унікальну можливість першими наживо почути пісні із нового альбому гурту «Воплі Відоплясова», а також улюблені хіти багатьох на закритому допрем’єрному концерті гурту у Львові, або потрапити на концерти легендарного українського рок-гурту в рамках туру 20-ма містами України.
Щоб взяти участь у акції, потрібно придбати пиво «Львівське 1715» в акційних пляшках, знайти під кришкою унікальний код, відправити його за допомогою sms на короткий номер 5252, або зареєструвати на сайті www.lvivske.com. Слід зазначити, що під кришками також можна буде знайти мільйони пляшок пива Львівське 1715 ємністю 0,5 л.
Щотижня, починаючи з 3 вересня, відбуватимуться розіграші подарунків. Загалом серед учасників акції буде розіграно 4000 квитків на концерти гурту «ВВ» в рамках всеукраїнського туру 20-ма містами України та 100 головних подарунків - подорожей до Львова на закритий ексклюзивний допрем’єрний концерт «ВВ» у ресторані «Хмільний Дім Роберта Домса» при стародавній Львівській пивоварні. Пам’ятайте, чим більше зареєстрованих кодів, тим більше шансів виграти подарунки.
Більш детальну інформацію про нову рекламну акцію про пиво ТМ «Львівське» можна знайти на сайті www.lvivske.com. Акція діє з 15 серпня 2013 року до 15 жовтня 2013 року на всій території України.
Тарас Маципура, провідний бренд-менеджер ТМ «Львівське» компанії Carlsberg Ukraine: «Цього року ТМ «Львівське» підтримує ряд музичних проектів. Така ідея виникла тому, що хороша музика творить історію, а пиво «Львівське» є її невід’ємною частиною ось уже майже триста років. Цієї осені «ВВ» влаштовує масштабний всеукраїнський концертний тур на підтримку свого нового студійного альбому, тому не проґавте шанс першими наживо почути пісні із нового альбому на закритому допрем’єрному концерті у Львові, або потрапити на концерт гурту у своєму місті в рамках туру та почути нові музичні хіти завдяки ТМ «Львівське».
* * *
Про компанію Carlsberg Ukraine:
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. В Carlsberg Group працює понад 41 000 чоловік, а її продукція продається на більше ніж 150 ринках світу. За підсумками 2012 року Carlsberg Group продала 140 мільйонів гектолітрів пива.
Додаткова інформація на сайті www.carlsberggroup.com
У склад Carlsberg Ukraine входять заводи в м.Запоріжжі, м.Києві та м.Львові. В компанії працює близько 3000 чоловік. В портфель Carlsberg Group в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торгівельних марок: «Львівське», «Балтика», Carlsberg, Tuborg, «Арсенал», «Славутич», «Жигулівське Запорізького Розливу», Holsten, Corona, Negra Modelo, «Хмільне», «Квас Тарас», Somersby, Guinness, Kilkenny, Harp, Warsteiner, Grimbergen.
Як повідомляє Nielsen*, за підсумками 2012 року Carlsberg Ukraine займає позицію №2 на ринку пива України з часткою 29,2% в натуральному вираженні. На ринку квасу компанія займає частку 34,4% у натуральному вираженні.
Детальна інформація: www.carlsbergukraine.com
Читайте новини компанії на офіційній сторінці у facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine
*Nielsen Holdings NV (NYSE: NLSN) - провідний світовий постачальник аналітичних даних про споживчу поведінку і купівельних звичках. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті www.nielsen.com.
За додатковою інформацією просимо звертатися:
Олександр Шевельов
Noblet Media CIS
+38 044 201-01-95
+38 066 219-33-41
a.shevelyov@nobletmedia.com
ТЕГИ : пиво львівське
Коментарі :
Додати коментар