У Закарпатті буде автобан на 108 км
Нардеп від Закарпаття Іван Бушко — про закарпатський автобан, вибори у Хусті та туристичні шляхи.
В інтерв’ю виноградівському телебаченню народний депутат України Іван Бушко поділився деякими думками з приводу роботи Верховної Ради загалом та власної депутатської діяльності за період після виборів у жовтні 2012 року. На думку нардепа, роботу вищого законодавчого органу за цей час не можна назвати ефективною. За півроку, коли сесійна трибуна здебільшого була заблокованою, вдалося прийняти всього 38 законів, а за останній тиждень – 30.
Звичайно, це не той результат, якого очікували від парламентарів виборці. Найбільш важливими із прийнятих законів є ті, що стосуються спрощення візового режиму та в цілому зближують Україну з Європою. Із загального пакету документів цього характеру, які вимагає від нас ЄС, вже прийнято понад 60 відсотків. Решту, за словами депутата, буде проголосовано на початку вересня.
ПРО ТУРИЗМ
Наразі у Верховній Раді Іваном Бушком зареєстровано законопроект щодо врегулювання діяльності в галузі сільського туризму. Ці питання в Україні чомусь віднесені до закону про ведення особистого селянського господарства, їхні норми потребують більш чіткого визначення і конкретизації. Розглянути їх на комісії заплановано на початку осінньої сесії. Завершується підготовка до першого читання й важливих законопроектів про інформаційні центри та страхування в туристичній сфері.
Продовжуючи тему туризму, голова парламентського підкомітету з цих питань Іван Бушко зазначив, що про Україну як туристичну країну світ багато дізнався завдяки футбольному Євро-2012. Для Закарпаття туризм, як відомо, в останні роки став пріоритетною галуззю. Проте тут ще належить багато зробити. Це стосується не лише автошляхів, але й розширення та удосконалення роботи інформаційних центрів, які повинні діяти в усіх районах . Слід також подбати про підвищення якості обслуговування туристів та навчання персоналу іноземним мовам. Хоча і в цьому плані наша багатонаціональна область краще стоїть у порівнянні з іншими регіонами України, адже чимало закарпатців, окрім української та російської, вільно розмовляють русинською,угорською, румунською, словацькою, чеською мовами.
Іван Бушко про закарпатський автобан, вибори у Хусті та туристичні шляхи
Відповідаючи на запитання щодо перспектив туризму на Виноградівщині, Іван Бушко піддав критиці місцевих функціонерів, які не подбали про включення міста під Чорною горою до винного, сирного та велосипедного туристичного шляху Закарпаття. За багато років тут лише говорилося, та майже нічого не зроблено, аби зупинити руйнування історичного Угочанського замку «Канків» та перетворити його у привабливий туристичний об’єкт. Утім, уже зараз за сприяння нардепа розпочато розчищення замкової території від чагарників. Вживаються необхідні заходи, щоби залучити державні кошти для його часткової реставрації. У цій справі важливо, щоб замок мав зацікавленого господаря. Таким може стати спеціально створене міське комунальне господарство.
МІЖФРАКЦІЙНА ГРУПА «ЗАКАРПАТТЯ»
Як відомо, 5 липня на закритті сесії Верховної Ради спікер Володимир Рибак оголосив про створення депутатської міжфракційної групи «Закарпаття». Очолив її Іван Бушко. Він розповів, що подібні об’єднання доволі поширені у парламенті. До новоствореної закарпатської групи вже увійшло дев’ять депутатів з різних фракцій. Хоч прийшли вони до ради під різними партійними прапорами, проте всіх їх об’єднує спільне бажання принести користь своєму краю. Це радує, бо дев’ятьом чи й більше народним депутатам під силу зробити значно більше, ніж одному. На даний час до групи «Закарпаття» поки що не записалися представники команди Віктора Балоги,- сказав Іван Бушко. Можливо, вони це зроблять пізніше. Зате ввійти у це міжфракційне об’єднання виявили бажання колишній спікер кримського парламенту Дейч, який народився в Сігеті, та чернівчанин Попеску.
ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ АВТОБАН ПОЧНУТЬ БУДУВАТИ В НАШОМУ КРАЇ
Майже всі кандидати до парламенту під час виборчої кампанії обіцяли побудувати у краї нормальні дороги. То чому ж ми досі їздимо розбитими шляхами?
З цього приводу Іван Бушко нагадав, що на нещодавньому засіданні ради регіонів президент України заявив - 2014 рік стане роком будівництва та реконструкції доріг. Близько 50 мільярдів гривень державних гарантій та 12 мільярдів гривень іноземних інвестицій планується залучити в цю галузь. Такі величезні ресурси потрібні, тому що більшість доріг в Україні будувалися ще в 70-80 роки минулого століття. Вони вже мають по три і більше термінів зношення. Скажімо, потреба Закарпаття у будівництві й відновленні доріг на сьогоднішній день складає 3 мільярди, що становить один річний бюджет краю.
Звичайно, це багато, та у владі вже є розуміння того, що латанням, як це робилося за останні десять років, проблему доріг вирішити уже неможливо.
Окремо зупинився нардеп на будівництві транскордонного автобану через Закарпаття. Його проект вже п’ять років припадає пилом у шухлядах українських чиновників. За цей час угорці встигли свою частину платної автомагістралі підвести майже до Вашарошнаменя, звідки вона двома гілками попрямує до Загоні та Лужанки. Це важливий державний проект, до якого підключилися й окремі народні депутати. Зараз триває пошук інвестора, а безпосереднє будівництво автобану, за словами Івана Бушка, планується десь на початок 2015 року. Принаймі, на той час уже повинні бути зроблені перші рухи по даному проекту.
Фактично, це п’ятий європейський коридор, спорудження якого триватиме щонайменше десять років. Загальна протяжність автобану, який має назву М6, на ділянці Закарпаття становить 108 кілометрів, з них близько 40 відсотків – мости й тунелі, що позначається на загальній дороговизні та тривалості реалізації проекту. Скажімо, в Хорватії подібний автобан будують із 1994 року. Від прикордонного села Дийда М6 пройде паралельно між існуючими автошляхами, у районі Доробратова перетнеться з автодорогою Мукачево-Рогатин і далі в напрямку між Міжгір’ям і Волівцем проляже через Сойми і перетне Карпати. М6 матиме велике значення для всього Закарпаття, адже досвід показує, що на відстані 40-50 кілометрів по обидва боки автобану активно розвивається інфраструктура. А це, в свою чергу, сприятиме створенню нових робочих місць і залученню додаткових коштів до бюджету.
ВРАДІЇВКА ТА НАСТУПНІ ВИБОРИ В ХУСТСЬКОМУ ОКРУЗІ
Висловився Іван Бушко і з приводу резонансних подій у Врадіївці. Нардеп сказав, що повністю поділяє обурення людей страшними, злочинними діями, скоєними тамтешніми правоохоронцями. Ця справа на особливому контролі не лише міністра, але й президента, тому немає сумніву, що нелюди в погонах понесуть заслужену кару. Однак цей випадок у черговий раз засвідчив про корумпованість і загалом про серйозні проблеми в усій правоохоронній системі, яка потребує невідкладного, радикального реформування.
У справі позбавлення Павла Балоги депутатського мандата через суд та наступні повторні вибори у Хустському виборчому окрузі Іван Бушко вбачає більше негативу, ніж позитиву. Це доволі небезпечний у демократичному сенсі прецедент. Проте, як зазначив депутат, порушення в цьому окрузі були зафіксовані і розглядалися судом ще під час самої виборчої кампанії. От тільки висновки чомусь своєчасно не були зроблені. Тому логічно і закономірно виглядає факт, що повторні вибори пройдуть не в п’яти, як раніше планувалося, а в семи проблемних округах, у тому числі й Хустському.
Поділився народний депутат і своїми планами на літо. Відпочинок із сім’єю він проведе на Закарпатті, а також частково у Хорватії, як це він традиційно робить в останні десять років. Оздоровлюватися буде за власний рахунок, бо депутатські кошти, отримані для цих цілей, він цілком направив на реабілітацію хворих дітей у спеціальних центрах.
"Нове Закарпаття" за матеріалами ТРК «Виноградів ТВ»
admin
ТЕГИ : Іван Бушко, автобан, Закарпаття, депутат,Коментарі :
Додати коментар