Податкова і митна служби об’єдналися у Міністерство доходів і зборів України

admin 29.05.2013 16:26 ПОДІЇ

Про роботу Міністерства та його територіальних органів йшлося під час засідання "круглого столу" за участю представників громадських організацій, бізнесу та засобів масової інформації. Зокрема представили місію, бачення і принципи роботи Міндоходів та його територіальних органів в.о.начальника Головного управління Міндоходів у Закарпатській області Василь Іванчо, в.о.начальника Чопської митниці Міндоходів Олександр Похилько та начальник оперативного управління Головного управління Міндоходів у Закарпатській області Андрій   Мілюченко.

Василь Іванчо підкреслив: «Об’єднання податкової та митної служби у єдине Міністерство доходів та зборів України   - це важлива реформа, яка цілком відповідає загальносвітовим і європейським стандартам, зокрема. Концентрація усіх функцій, пов’язаних з адмініструванням податкових та митних платежів, в рамках єдиної структури – це шлях, який обрали багато провідних країн, в тому числі Великобританія, Данія, Латвія, та Канада».
Вперше в історії незалежної України у складі центральних органів виконавчої влади буде відомство, яке несе на собі всю повноту відповідальності за наповнення державного бюджету.
Від створення Міністерства бізнес отримає ряд вигод, серед яких:
- спрощення процедур отримання адміністративних послуг;
- підвищення якості, комплексність податкового та митного сервісу;
- скорочення кількості часу на обслуговування в державних органах.
Пріоритети роботи Міністерства залишаються незмінними: удосконалення системи   адміністрування податків та митних платежів,   якісне обслуговування платників із застосуванням новітніх технологій, спрощення документообігу, мінімум витрат часу представниками бізнесу на спілкування із державою, і максимум – на основну діяльність.
На рівні області працюватиме Головне управління Міністерства доходів і зборів України у Закарпатській області, яке координуватиме   роботу митних пунктів і податкових інспекцій. Ряд функцій об’єднуються, зокрема, податковий та митний аудит, IT - технології, які дозволять моніторити   рух товарів від перетину кордону до споживача.
Проведення реорганізації територіальних органів не погіршить умов обслуговування платників, які, як і раніше, зможуть отримувати якісне податкове супроводження, а також ряд митних послуг у центрах обслуговування платників податків, які в минулому році були відкриті у всіх регіонах України. В Закарпатті працює десять таких Центрів.
У сервісних центрах вже можна отримати електронний цифровий підпис для здійснення в онлайн-режимі не лише податкових, а й митних процедур, а також використати його для подання звітності до Пенсійного фонду та органів статистики.
Василь Іванчо зауважив, що Міністерством значна увага приділяється механізмам громадського контролю, зворотного зв'язку з платниками. Проведено ребрендинг антикорупційного сервісу - відтепер через «Пульс» Міністерства можна вирішити і податкові, і митні питання.
Олександр Похилько   відзначив, що імпортери та експортери не відчують жодних незручностей від реорганізації, оформлення вантажів здійснюватиметься у такому ж режимі і у ті ж строки, що й раніше. Кількість і дислокація митних пунктів не змінюється.
«До повноважень працівників оперативного управління та слідчого управління фінансових розслідувань, які входять до   складу Головного управління Міндоходів, належить боротьба з кримінальними та іншими правопорушеннями у сфері податкового, митного і пенсійного законодавства. Основним завданням залишається боротьба з контрабандою, яка повинна стати просто невигідною», - додав Андрій Мілюченко.
Головне управління Міндоходів у Закарпатській області

admin

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

ПОДІЇ

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат