Прикордонний контроль – основний формат діалогу прикордонників з громадянами (ФОТО)
На шляху свого реформування Державна прикордонна служба України чи не основну увагу приділяє покращенню прикордонного контролю. Адже враження про нашу державу починається з кордону, де першими гостей зустрічають прикордонники.
Рік, що минає, більшості наших співвітчизників та гостей країни, запам’ятається проведенням у нашій державі фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу «ЄВРО - 2012». Звісно, прикордонники доклали максимуму зусиль, аби перетин кордону для гостей та учасників форуму став майже непомітною і приємною процедурою. З цим завданням вартові кордону впорались на «відмінно». «ЄВРО - 2012» завершився, а життя продовжується і кордон, надалі, щотижнево перетинають мільйони громадян. Тому у багатьох людей виникає логічне питання: чи врахували прикордонники досвід набутий під час проведення «ЄВРО» і чи використовують його сьогодні?
Однозначно, що так. Адже всі заходи з підготовки до пропуску через державний кордон учасників та гостей «ЄВРО - 2012» дали позитивний результат. Задля покращення прикордонного контролю, зокрема, у пунктах пропуску Чопського прикордонного загону, було втілено інноваційні технології, поліпшено організацію служби у пунктах пропуску, створено систему інформаційного забезпечення для громадян, покращено інфраструктуру пунктів пропуску та інше. Все це вартовим кордону вдалось реалізувати дуже добре.
Серед інновацій, які реалізовані прикордонниками цьогоріч і продовжують якісно функціонувати є:
принцип однієї зупинки та здійснення перевірки документів без виходу пасажирів з транспортних засобів;
зменшення часу необхідного для оформлення осіб;
інформаційне забезпечення пропускних операцій;
оновлене програмне забезпечення для здійснення пропускних операцій;
використання сканерів для зчитування біометричної інформації та інших електронних приладів для перевірки документів;
готовність до використання у разі зміни обстановки мобільних комплексів прикордонного контролю ”Поток-А”;
інформаційне табло на в’їзді в м. Мукачево з інформацією щодо наявності черг перед пунктами пропуску в Закарпатській області.
На сьогодні одним з основних завдань прикордонного контролю на ділянці Чопського прикордонного загону є створення та функціонування системи взаємодії з учасниками міжнародного руху, які здійснюють перевезення організованих груп громадян.
В чому вона полягає? Все дуже просто. Наприклад, туристичний оператор, який організовує подорож за кордон, завчасно (за одну-дві доби) на електронну поштову скриньку надсилає дані, у яких вказано кількісний склад групи, заплановані дату та час перетину державного кордону. В свою чергу керівництво прикордонного підрозділу, через пункт пропуску якого група осіб планує здійснити перетин кордону, вживає заходів з корегування прикордонного контролю шляхом збільшення чисельності прикордонних нарядів та використання додаткових автоматизованих робочих місць. Таким чином забезпечується швидкість та комфорт прикордонного контролю, що, безперечно, сприяє позитивному діалогу прикордонників та подорожуючих осіб.
За матеріалами прес-служби Чопського прикордонного загону
ТЕГИ : Чопський прикордонний загін, Закарпаття,Коментарі :
Додати коментар