Міський голова став на захист білбордів, що захаращують історичний центр міста
Виконком Ужгородської міської ради, що засідав 19 вересня, знову розглянув питання рекламних білбордів, зокрема пропозицію від мера Погорєлова продовжити дозвіл для білбордів, розташованих на підпірних стінах уздовж Ужа на пл. Театральній, на захист яких він гаряче став, а також про надання дозволу на рекламну огорожу на перехресті вулиць Митної та Собранецької.
Як і зазвичай, обговорення розміщення зовнішньої реклами й про-довження дозволів на неї було жвавим і завершилося голосуванням не на користь мера. Його пропозицію підтримали тільки восьмеро членів виконкому (за потреби 10 голосів). Тож цього разу рішення не прийняте, дозволи не надані.
Та попри задоволення цим фактом із боку опозиційно налаштованої частини виконкому є очевидним те, що Погорєлов буде «проштовхувати ці борди на наступний виконком, адже всі знають, хто саме є власником цих бордів». Повторно питання розглянуть на наступному засіданні виконавчого комітету.
Дискусію з цього приводу продовжили користувачі Facebook. Зокрема, багато хто вважає, що оскільки питання не пройшло, то і «метушню слід припинити» й переходити до розгляду інших питань, адже проблем в Ужгороді вистачає, а питання з білбордами, за які заступився міський голова, вважати закритим.
Однак не все так просто. Демонтаж рекламних щитів мають здійснювати виконавчі органи, підпорядковані мерові. Крім того, місто далеке від того, щоб керуватися нормами стосовно чітко визначених зон із відповідним обмеженням зовнішньої реклами. Наприклад, у історичному центрі міста її слід було би взагалі заборонити, за що й виступали міські активісти, звертаючись безпосередньо до мера Ужгорода.
Обмеження щодо розмірів і т. ін. повинні бути в інших місцях. Натомість реклама «ліпиться» по місту абияк, а точніше, за рівнем наближеності до влади. Загальних правил і рівних прав для всіх немає.
За інформацією з міської ради, формальним власником вищезгаданих рекламних носіїв є особа, наближена до родини мера. На сьогодні ця структура, право якої захаращувати історичний центр самовіддано захищає міський голова, і є основним оператором зовнішньої реклами в місті.
Всього ж на сьогодні в Ужгороді є 573 рекламоносії. Послуги з розміщення зовнішньої реклами надають 70 рекламорозповсюджувачів.
ТЕГИ : білборди, віктор погорєлов,
Коментарі :
Додати коментар