ТМ «Квас Тарас» виступила партнером львівського Ярмарку дитячого дозвілля

14.09.2012 14:27 ПОДІЇ

6-8 вересня 2012 у Львівському палаці мистецтв відбувся Ярмарок дитячого дозвілля - найбільший в Україні захід, націлений на творчий розвиток дітей. У цьому році в ярмарку взяли участь 57 організацій, серед яких центри дитячої творчості та навчально-розвиваючі установи різної спрямованості. Офіційним партнером Ярмарку дозвілля виступила ТМ «Квас Тарас».

Вже другий рік поспіль у Львові проходить Ярмарок дитячого дозвілля. І вже вдруге торговельна марка «Квас Тарас» виступає незмінним її партнером. Цей захід є важливим для суспільства, оскільки присвячується розвитку дітей, їх навчанню та розширенню світогляду. Не секрет, що різносторонній розвиток дитини - це один із кроків на шляху до гармонійного і здорового формування його особистості. Тому «Квас Тарас» із задоволенням підтримує такі активності і, таким чином, вносить свій внесок у майбутнє суспільства.

Ярмарок дитячого дозвілля демонструє зростаючу популярність серед дитячих організацій - так, кількість учасників в цьому році зросла майже в півтора рази в порівнянні з минулим роком. Протягом трьох днів заходу учасники знайомили львів'ян з варіантами організації корисного та цікавого дозвілля їхніх дітей. Більше 250 гуртків художньої, технічного, природничого, вокального, хореографічного, краєзнавчого напрямків демонстрували гостям Ярмарку переваги своїх секцій.

У Ярмарку дозвілля взяли участь 19 великих центрів дитячо-юнацької творчості, 6 представництв дитячих клубів, що діють у кожному районі Львова, 3 школи іноземних мов, 4 навчально-розвиваючі установи, 2 бібліотечні системи, 11 танцювальних клубів і ще 12 дитячих творчих студій.

Завдяки виставковим стендам відвідувачі заходу змогли ознайомитися з діяльністю центрів творчості та клубів, подивитися на роботи вихованців гуртків, отримати корисну інформацію та поради від педагогів. Максимум інформації про те, де діти можуть цікаво проводити вільний час та розвивати свої таланти, гості Ярмарку змогли отримати з «Довідника дитячого дозвілля», який безкоштовно роздавали батькам.

Також усі бажаючі змогли взяти участь у конкурсах, організованих партнером Ярмарку - ТМ «Квас Тарас», виграти приємні призи та насолодитися смаком сімейного квасу.

Роман Головня, Директор Львівської пивоварні (виробника ТМ «Квас Тарас»): «Розвиток дітей є дуже важливою складовою процесу їх виховання, тому підтримка таких заходів, як Ярмарок дитячого дозвілля, є для нас пріоритетом у стратегії розвитку торговельної марки «Квас Тарас». До того ж, захід виконує дуже значущу суспільну функцію, адже чим раніше батьки зможуть визначити здібності своїх дітей, тим вірогідніше, що вони організують максимально комфортні умови для їх розвитку».

***


Про компанію Carlsberg Ukraine:

Власником компанії Carlsberg Ukraine є Carlsberg. Carlsberg Group є однією з провідних пивоварних груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. Флагманський бренд – Carlsberg – є одним із найбільш відомих пивних брендів у світі, а бренди «Балтика», Carlsberg и Tuborg входять до шістки найбільших пивних брендів в Європі. В Carlsberg Group працює понад 41 000 чоловік, а її продукція продається на більше ніж 150 ринках світу. У 2010 році Carlsberg Group продала більше 135 мільйонів гектолітрів пива, що еквівалентно близько 40 мільярдів пляшок пива за рік. Carlsberg Group є офіційним спонсором чемпіонату УЄФА - ЄВРО 2012TM, який проходив в Польщі та Україні.

Додаткова інформація на сайті www.carlsberggroup.com

У склад Carlsberg Ukraine входять заводи в м.Запоріжжі, м.Києві та м.Львові. В компанії працює близько 3500 чоловік. В портфель Carlsberg Group в Україні входять пиво, алкогольні та безалкогольні напої таких торгівельних марок: «Славутич», «Львівське», Tuborg, «Балтика», Carlsberg, Holsten, Corona, Negra Modelo, «Арсенал», «Хмільне», «Квас Тарас», Top Tea, Somersby, Guinness, Kilkenny, Harp, Warsteiner.
Як повідомляє AC Nielsen*, за підсумками 2011 року Carlsberg Ukraine займає позицію №2 на ринку пива України з часткою 28,8% у натуральному вираженні. У сегменті квасу компанія займає 35,8% ринку у натуральному вираженні.

Детальна інформація: www.carlsbergukraine.com  
Читайте новини компанії на офіційній сторінці у facebook www.facebook.com/CarlsbergUkraine  

*AC Nielsen – компанія входить у склад корпорації Nielsen та є світовим лідером у області маркетингових досліджень.


За додатковою інформацією просимо звертатися:
Олександр Шевельов
Noblet Media CIS
+38 044 201-01-95
+38 066 219-33-41
a.shevelyov@nobletmedia.com

ТЕГИ : пиво львівське

Коментарі :


Додати коментар

 

 

 

Погода

ПОДІЇ

Оголошення

Архів новин

Влада

Чи влаштовує вас влада в Україні?


Влаштовує
Не влаштовує
Мені однаково


Голосувати/результат